Dependient@ - Administrativ@ Compras (Ferreteria)

Detalles de la oferta

T'agradaria formar part de l'empresa referent en fusta i ferreteria a Catalunya? Doncs segueix llegint-nos, ja que tindràs l'oportunitat de formar part del nostre equip.

Cerquem un perfil polivalent de **DEPENDENT/A I ADMINISTRATIU/VA D'APROVISIONAMENT** que haurà de realitzar tant tasques de dependent al punt de venda com administratives d'aprovisionament del sector de FERRETERIA, per incorporar al centre de treball de **GIRONA.**

Si ets una persona amb iniciativa, compromesa, proactiu/va i tens habilitats organitzatives i per resoldre incidències, segur que encaixaràs amb nosaltres. Treballem amb equips multidisciplinaris, orientem al client, per tal que tinguin la millor experiència. Creus que pots ajudar-nos a seguir marcant la diferència? Ens agradaria conèixer-te.

**Què t'oferim?**
- Formació a càrrec de l'empresa, per poder desenvolupar-te internament i que rebis la informació que necessites per l'adaptació al lloc de treball.
- Incorporació a un projecte estable.
- Bon ambient de treball, ja que és important que et sentis com a casa.
- Descompte del 10% en compres de la marca Fes Mes Bricolatge.

**Requerits**:

- Cicle formatiu de Grau Superior.
- Residència a Girona o rodalies (20 kms màxim).
- Experiència prèvia de 1 any en tasques similars a les descrites.
- Experiència en manteniment d'inventaris.
- Català, castellà avançat.
- Carnet i vehicle propi.

**Tasques**:
Tasques:
Inicialment es treballaria 4h els matins al punt de venda de Ferreteria i 4h les tardes a les oficines dels Serveis Centrals duent a terme tasques administratives d'Aprovisionament de ferreteria, amb la possibilitat que més endavant, es treballés a jornada completa únicament al departament d'Aprovisionament.

Punt de venda:

- Recepció, verificació de mercaderies i ubicació dels materials rebuts al magatzem per part dels proveïdors.
- Entrada de material al sistema (SAP).
- Control d'estoc i inventaris amb radiofreqüència.
- Ubicació del material al lineal.
- Càrrega, descarrega i classificació del material amb transpalet manual.
- Atenció als clients al mostrador.
- Preparació i realització de comandes per als clients o delegacions.
- Confecció d'albarans.
- Devolució de canvis i apunts de caixa.
- Puntualment desplaçament en vehicle d'empresa per portar la mercaderia al servei tècnic.

Aprovisionament (administració):

- Compres a proveïdors.
- Confirmació de comandes als proveïdors.
- Seguiment i confirmació de terminis de lliurament.
- Control d'aprovisionament de comandes del material que reben els centres de treball.
- Actualització de tarifes al sistema (SAP).
- Control d'estoc.
- Atenció telefònica als centres.
- Col-laborar amb el Responsable de Compres en l'execució de tasques i projectes.

**Valorable**:

- Formació o coneixements de ferreteria del sector de la fusta o fusta.
- Coneixements en SAP o ERP similar.
- Realització d'inventaris.
- Ús de pistola de radiofreqüència (PDA).
- Experiència o carnet vigent de carretó elevador.
- Coneixement dels processos de la cadena de subministrament.
- Experiència en plataformes de gestió de tasques o d'incidències.
- Formació relacionada amb logística o compres.
- Domini de l'ofimàtica. Coneixements Excel nívell mitjà.

**Condicions**:

- Salari: Segons conveni de Comerç en general de Girona (15 pagues) i Oficines i despatxos de Catalunya (14 pagues).
- Jornada: Completa de dilluns a divendres. Inicialment es faria de 09:00 a 13:00 al Punt de venda i 14:00h de 18:00 a Aprovisionament.
- Horari estiu: del 26/06 al 01/09 divendres intensius de 08:00 a 14:00, excepte l'agost intensiu de 07:00 a 15:00 de dilluns a dijous i divendres de 08:00 a 14:00. Més 4 dies intensius durant l'any.
- Contractació: Indefinida (dos contractes de 20 hores cadascú).

Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido

Salario: 16.000,00€-17.000,00€ al año

Horario:

- De lunes a viernes
- Jornada partida

Preguntas para la solicitud:

- Resideixes a menys de 15 km de Girona?
- Disposes de carnet i vehicle propi?
- Has treballat com a dependent/a en un mostrador?
- Tens experiència en el sector del bricolatge o construcció?
- Tens formació o experiència en ferreteria/fusta?
- Has treballat amb SAP?
- Has treballat en un departament de Compres o Aprovisionaments?
- T'interessa el salari indicat a l'oferta de 16.000 a 17.000 bruts anuals (sense aplicar les retencions de la Seguretat Social)?
- Explica breument la teva experiència en un lloc de treball similar i el temps d'experiència.

Ubicación del trabajo: In person


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administrativo/A De Compras Compras, Supply Chain, Logística · Varias Ubicaciones

Nuestro cliente, una empresa familiar especializada en la fabricación de cremas, coberturas y decoraciones de chocolate, con sede en el Vallés Occidental, y ...


Desde Food Talent - Burgos

Publicado 21 days ago

Comprador/A Material Indirecto (Temporal) (M/F/D)

**Job ID**: - 371342**Company**: - Siemens S.A.**Organization**: - Supply Chain Management**Job Family**: - SCM-Procurement / Supply Chain Logistics**Exp...


Desde Siemens Mobility - Burgos

Publicado 21 days ago

Responsable De Compras - Sector Industrial

Nuestro cliente es una empresa del sector calzado, ubicada en Arnedo, referente en el mercado nacional e internacional por sus productos de calidad y alta ga...


Desde Personas Y Estrategia - Burgos

Publicado 20 days ago

Senior Procurement Engineer

En Sener deseamos incorporar en nuestro equipo a una persona para ocupar el puesto de Procurement Engineer en nuestro centro de trabajo de Tres Cantos. Somo...


Desde Sener En Aeroespacial - Burgos

Publicado 19 days ago

Built at: 2024-10-22T14:59:02.892Z