Dependent/A
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Detalles de la oferta

Botiga d'articles de regal ubicada a Barcelona necessita incorporar dependent/a. Tasques: Atenció al client presencial i telefònicament; gestionar pàgina web; fer comandes i control stock; vetllar pel bon funcionament i ordre de la botiga. Nocions bàsiques d'anglès. Jornada completa: de 10.30-14 i 16.30 a 20.30 hores.
Tasques: Atenció al client presencial i telefònicament; gestionar pàgina web; fer comandes i control stock; vetllar pel bon funcionament i ordre de la botiga.
- Experiència 12 mesos. Experiència en atenció al client
- anglès (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Dependent/A
Empresa:

Oficina De Treball Del Soc


Purchasing Manager - Renaissance Barcelona

Additional Information DNI/NIE is requested Job Number 24155831 Job Category Finance & Accounting Location Renaissance Barcelona Hotel, Pau Claris, 122, Barc...


Desde Marriott International, Inc. - Barcelona

Publicado 25 days ago

[Oxs406] | Procurement Manager

Procurement Manager Key Responsibilities: Identify vendor synergies between group of companies on purchasing needs. Track and report key functional metrics t...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 25 days ago

Mudanzas Internacionales Desde Barcelona Hasta Santiago De Chile

Necesito un servicio de Mudanzas Internacionales con las siguientes características:¿De qué tipo de inmueble se va a realizar la mudanza? Apartamento¿Cuántos...


Desde Cronoshare.Com - Barcelona

Publicado 25 days ago

D895 - Responsable De Compras I Aprovisionamiento

DescripciónEn Proach seleccionamos a un/a Responsable de Compras y Aprovisionamento para una empresa del sector industrial, con presencia internacional y que...


Desde Proach - Barcelona

Publicado 25 days ago

Built at: 2024-10-04T01:45:36.935Z