Titulacions: Llicenciatura o grau universitari en Finances, Comptabilitat, Empresarials, Relacions Laborals o similar.
Experiència en l'ocupació: 60 mesos.
Idiomes: Espanyol i Anglès nivell superior.
Tipus de contracte: LABORAL INDEFINIT.
Horari: 9-18 (flexible).
Imprescindibles: Certificat de Discapacitat mínim 33% (es demanarà el Certificat el dia de la entrevista).
Responsabilitats: Supervisar els processos de nòmines a nivell global, garantint el compliment de les normatives locals i polítiques d'empresa. Utilitzar Workday per agilitzar les operacions i ser més efectiu. Col·laborar amb els equips de RRHH regionals per garantir la coherència i l'estandardització dels processos de nòmines en totes les ubicacions. Liderar i col·laborar amb la iniciativa d'externalització dels processos de gestió de nòmines, gestionant la transacció i la relació contínua. Estar al dia amb la normativa global de relacions laborals en nòmines. Aplicar les millors pràctiques i normalització de totes les funcions de nòmines. Dirigir projectes destinats a millorar l'experiència general dels empleats/des i les parts interessades en els processos de l'empresa. Treballar conjuntament en col·laboració amb RRHH, finances i altres departaments implicats en la integració entre la plantilla i la missió empresarials. Requisits: Experiència mínima de 5 anys en la gestió global de nòmines, amb especial atenció a l'ús del Workday. Experiència prèvia mínima de 5 anys en càrrecs similars a empreses multinacionals. Experiència demostrada en l'externalització, amb èxit, de processos de nòmines a TMF Group o un proveïdor similar. Títol de grau - administració i direcció d'empreses - ciències empresarials. Competències / coneixements: Gran capacitat analítica i de resolució de problemes.
Excel·lents habilitats comunicatives. Contracte laboral: indefinit.
Jornada: completa.
Salari mensual brut: 2714.
Altres beneficis: Modalitat de treball mixta, presencial i teletreball.
#J-18808-Ljbffr