VOLS TREBALLAR AMB NOSALTRES?
BUSQUEM TÈCNIC/A EN COMUNICACIÓ I MÀRQUETING Perfil: Formació : diplomatura/llicenciatura/grau de Màrqueting, Publicitat, Periodisme o Comunicació Audiovisual.
Experiència acreditable Es valorarà: Domini del català i castellà parlat i escrit.
Domini i experiència com a Community manager, en les diferents tècniques i llenguatges comunicatius i en màrqueting digital.
Capacitat de comunicació així com per a les RRPP.
Coneixement de les dinàmiques dels mitjans de comunicació i premsa.
Maneig alt d'eines bàsiques d'edició d'imatges i vídeo (canva, photoshop, etc).
Interès per l'actualització contínua i estar al corrent de les novetats en matèria de comunicació, digitalització i tecnologia.
QUÈ OFERIM?
Periode de contractació : 6 mesos, contracte eventual.
Incorporació immediata Jornada laboral : 20 hores.
Flexibilitat horària.
Ubicació : Barcelona.
Barri de Sants.
Possibilitat de teletreball.
Salari brut : entre 850 i 950€ mensuals CANDIDATURES NOSALTRES Ludik Concilia sccl és una cooperativa d'iniciativa social sense ànim de lucre.
El nostre principal objectiu és facilitar la conciliació personal, familiar, professional i comunitària de les persones cuidadores amb infants a càrrec per fomentar el seu desenvolupament personal i professional.
Busquem la corresponsabilitat dels equipaments públics i privats per facilitar espais de cures i lleure, així com fomentar uns usos responsables i igualitaris del temps .
TASQUES A REALITZAR Desenvolupament d'estratègies de comunicació i màrqueting : Crear i executar campanyes publicitàries per promocionar els serveis de la cooperativa.
Això inclou la identificació de canals publicitaris efectius, la creació de missatges i contingut persuasiu, la gestió del pressupost publicitari i avaluació dels resultats obtinguts.
Gestió de la imatge corporativa : creació de guies d'estil, la gestió d'elements visuals com el logotip i els colors de la marca, i la supervisió de totes les comunicacions per assegurar que estiguin alineades amb la identitat de la marca.
Gestió de xarxes socials i pàgina web : Planificar, implementar i gestionar la presència de la marca a les xarxes socials.
Això implica la creació de perfils a les plataformes com Instagram, LinkedIn, etc., la publicació de contingut regular, la interacció amb els seguidors, l'anàlisi de mètriques i la gestió de la reputació en línia.
Creació de contingut : Generar contingut rellevant i atractiu per a diversos canals de comunicació com la web, xarxes socials, correus electrònics, fulletons, cartelleria, notes de premsa, etc.
Això pot incloure redacció de texts, creació de gràfics i edició d'imatges i vídeos.
Relacions amb mitjans de comunicació : Desenvolupar i mantenir relacions amb els mitjans de comunicació, redactar comunicats de premsa, coordinar esdeveniments i gestionar la comunicació amb els mitjans.
Posicionament de la cooperativa : Realitzar estudis de mercat i anàlisi de la competència per obtenir informació sobre les tendències, necessitats i preferències del mercat.
Definició d'una proposta de valor dels serveis oferts.
Crear una experiència de marca conscient.
Avaluació i anàlisi de resultats : Mesurar, monitoritzar i analitzar el rendiment de les activitats de màrqueting per avaluar-ne l'efectivitat.
Tipo de puesto: Media jornada, Contrato temporal Duración del contrato: 6 meses Salario: 850,00€-950,00€ al mes Horas previstas: 20 a la setmana Beneficios: - Flexibilidad horaria - Teletrabajo opcional Horario: - De lunes a viernes - Flexibilidad horaria Experiência: - comunicación: 1 año (Obligatorio) Ubicación del trabajo: Empleo presencial #J-18808-Ljbffr