El nostre client, empresa dedicada a la importació i distribució a la península ibèrica de productes farmacèutics, precisa incorporar un/a: CUSTOMER SERVICE Reportant a direcció i coordinant-se estretament amb els departaments de compres, logística i magatzem, la persona a incorporar s'ocuparà de:
Atendre als clients per telèfon i telemàticamentIntroduir les comandes al sistemaCoordinar-se amb compres i magatzem-logística per fer el seguiment de la comanda i informar el client.Controlar / elaborar albarans, factures, etc.Seguiment, control i reclamació de pagamentsGestió d'incidències respecte a garanties, transport, entreguesSuport administratiu a l'equip comercialQué busquem? Per tal que la teva candidatura sigui considerada per la posició, apreciarem que comptis amb un mínim de 3 anys d'experiència en rols similars, i que demostris coneixements en atenció al client, gestió de comandes, administració de vendes i facturació.
Valorarem perfils provinents de diversos sectors, especialment aquells relacionats amb la comercialització de productes per la salut.
El nivell de formació ideal és universitari.
També és fonamental que tinguis un nivell d'anglès mínim de B2 i bons coneixements del paquet Office i de CRM, ja que utilitzaràs aquestes eines a diari.
Qué oferim? Aquesta posició està ubicada a les rodalies de Girona i requereix una presència del 100% de la jornada laboral a les instal·lacions de l'empresa.
A canvi, el nostre client ofereix:
Horari atractiuOpcions de desenvolupament professionalFormació inicial i continuada a càrrec de l'empresaExcel·lent ambient de treballBonus per compliment d'objectiusOffice a les oficines per optimitzar la pausa del migdiaEntorn de treball inclusiu i divers.
#J-18808-Ljbffr