Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Customer Success Manager

The Company: HP is a Fortune 100 technology company with $58+ Billion in revenue, with over 50,000 employees operating in more than 170 countries around the...


Hewlett Packard - Barcelona

Publicado 14 days ago

Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English And One Other European Language.

Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English and one other European language. Barcelona Trilingual Account Manager - Dutch Speaking, English and one ...


Recruitment Direct - Barcelona

Publicado 14 days ago

Customer Care Specialist (French Market) - Thefork, A Tripadvisor Company

.Customer Care Specialist (French Market) - TheFork, a Tripadvisor Company Barcelona, Spain Join our Movement and Champion Restaurant Culture! At TheFork we ...


Tripadvisor Llc - Barcelona

Publicado 14 days ago

Coordinador Call Center - Barcelona

¿Te encuentras en búsqueda activa de empleo y quieres pertenecer en un proyecto dónde te puedas sentir realizado en una gran empresa? Desde Adecco estamos bu...


Adecco (Spain) - Barcelona

Publicado 14 days ago

Customer Service Specialist.

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant CUSTOMER SERVICE SPECIALIST.Funcions: Assegurar el procés d'ordre fins a l'entregaGestió de comandesCoordinar el flux d'informació entre clients interns i externsGestionar reclamacions i no conformitatsGestionar comandes de reposició d'estocs mitjançant ordres de transferència i compraDonar suport a la planificació de l'oferta i la demandaSuport a altres departaments en l'organització de lliuraments especials i solucions logístiquesActualitzar la llista (fora d'estoc) sense existències amb informació precisaCol·laborar i donar suport a departaments de logística, finances, vendes, etc.Ser un enllaç entre client/planificacióTreballar de forma estreta amb magatzems propisGenerar ordres de compra per dirigir els lliuraments cap als clients dels proveïdorsRequisits: Nivell B2 d'anglèsFP II d'Administració i finances, o similarExperiència en departament logísticNivell avançat d'OfficeCondicions que ofereix l'empresa: Lloc de treball temporal a ValldoreixFlexibilitat horàriaJornada completaL'oficina de Berga de GCTPlus ETT precisa incorporar personal d'atenció al client per a una indústria del sector de l'alimentació ubicada a Valldoreix.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Built at: 2024-11-17T11:58:56.984Z