Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Psicólogo/A - Servicio De Atención Psicológica - Protección Internacional

DESCRIPCIÓNSomos una organización sin ánimo de lucro, apartidista y aconfesional que trabaja para mejorar las condiciones de vida de las personas en situació...


Accem, Asociación - Cáceres

Publicado 14 days ago

Cuidar Una Niña

Busco niñera para niña 9 años por las tardes de 2 a 8, cuidarla y llevarla a las actividades, de lunes a viernes.


- Cáceres

Publicado 14 days ago

Camarero/A

Se necesita camarero/a para local y terraza con un año de experiencia. Se ofrece contrato temporal a jornada completa de lunes a domingo, según turnos, con l...


- Cáceres

Publicado 14 days ago

Psicólogo/A - Servicio De Atención Psicológica - Protección Internacional

DESCRIPCIÓNSomos una organización sin ánimo de lucro, apartidista y aconfesional que trabaja para mejorar las condiciones de vida de las personas en situació...


Accem, Asociación - Cáceres

Publicado 15 days ago

Customer Service Representative Pn-376

Detalles de la oferta

Work Schedule: Standard (Mon-Fri)Environmental Conditions: OfficeLife Technologies, SA is seeking a highly motivated and driven individual to join our team as a Customer Service Representative. This is a unique opportunity to be part of a world-class organization dedicated to enabling our customers to make the world healthier, cleaner, and safer.Responsibilities Provide exceptional customer service and support to clients, ensuring their inquiries and issues are resolved in a timely and satisfactory manner.Collaborate with cross-functional teams to determine and implement flawless solutions for customers including tenders and projects.Maintain a high level of professionalism and represent the company's values in all customer interactions, escalating when required.Actively seek out ways to enhance customer satisfaction and effectively implement necessary improvements.Compete with a sense of urgency to meet and exceed customer service goals.Requirements Proven experience in a customer service role, preferably in a fast-paced environment.Strong communication skills, both written and verbal.Excellent problem-solving abilities and the ability to think creatively and manage time effectively.Strict attention to detail and ability to multitask effectively.Ability to work independently and as part of a team.Location: Alcobendas#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-12T04:55:42.849Z