Customer Service Representative

Detalles de la oferta

Company Description Avery Dennison Corporation (NYSE: AVY) is a global materials science and digital identification solutions company that provides a wide range of branding and information solutions that optimize labor and supply chain efficiency, reduce waste, advance sustainability, circularity and transparency, and better connect brands and consumers. Our products and solutions include labeling and functional materials, radio frequency identification (RFID) inlays and tags, software applications that connect the physical and digital, and a variety of products and solutions that enhance branded packaging and carry or display information that improves the customer experience. Serving an array of industries worldwide — including home and personal care, apparel, general retail, e-commerce, logistics, food and grocery, pharmaceuticals and automotive — we employ approximately 35,000 employees in more than 50 countries. Our reported sales in 2023 were $8.4 billion. Learn more at www.averydennison.com.
Job Description In this role of high impact as Customer Service Representative - Spain, we are looking for a fresh mind to join our high performing team in Alvedro (A Coruña) with a direct reporting line to our Customer Service Team Leader.
Your Mission: Manage accounts in terms of order processing, order follow up, pricing integrity, on-time deliveries, complete order fulfillment.Provide telephone customer service regarding the company's services and/or products.Evaluate and resolve customer complaints professionally and tactfully.Act as the principal liaison with sales for assigned customers.Coordinate with Logistics and Operations on capacity planning and scheduling.Liaise with Credit Control/Finance to resolve all invoice queries.Proactively communicate supply chain issues and provide alternatives.Promote a coordinated approach within the Customer Services team and provide cover for other team members in their absence.Qualifications: High School Diploma or equivalent required; University Degree is welcome or knowledge gained through experience.Experience using an in-house database package and MS Office and/or Google Suite is required.Fluency in Spanish and English is a must; any additional European language is a benefit.Good written, verbal and telephone communication skills.Good data entry and organizational skills; detail-oriented with good follow-up skills.Able to effectively manage many priorities and issues.Customer service experience, preferably within a business-to-business environment.Experience liaising with an internal distribution department to ensure delivery of the product to the customer would be an advantage.Experience liaising with customers/internal departments located outside Spain would be an advantage.Additional Information: All your information will be kept confidential according to EEO guidelines.
Toda su información se mantendrá confidencial de acuerdo con las pautas de EEO.
AVERY DENNISON ESTÁ COMPROMETIDO CON LA IGUALDAD DE OPORTUNIDADES EN EL EMPLEO AVERY DENNISON ESTÁ DONDEQUIERA QUE MIRES: No solo aceptamos el cambio... lo impulsamos. Trabajamos duro, empujamos duro y asumimos riesgos valientes. Nuestra cultura es innovadora y colaborativa, donde las ideas audaces se convierten en acción. Desarrollamos talento sólido a través de oportunidades amplias que solo están restringidas por sus intereses. Estamos comprometidos con la diversidad en el lugar de trabajo, tanto para los empleados como para el negocio. Somos una fuerza para el bien, arraigada en industrias y comunidades de todo el mundo. Nos estamos desafiando a nosotros mismos y a los demás para llegar más alto y pensar en grande para mejorar la calidad de vida de todos. Avery Dennison es un excelente lugar para trabajar para todos. Ofrecemos:
Flexibilidad en el lugar de trabajoAprendizaje estructurado y desarrollo.Programa de tutoríaRecompensas totales competitivasEn Avery Dennison hacemos lo que amamos y amamos lo que hacemos. Esperamos con interés recibir su solicitud.
No aceptamos referencias o currículums no solicitados de ninguna fuente que no sea directamente de los candidatos.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Agente Telefónico Lunes A Viernes Rsi055

¡En Konecta, el talento marca la diferencia y sabemos que los grandes profesionales, hacen grandes compañías!Gracias a nuestro equipo, cada vez son más las e...


Desde Grupo Konecta - La Coruña

Publicado a month ago

Agente Servicio Atención Al Cliente /A Con Francés

Descripción de la oferta de empleo de Agente servicio atención al cliente en Santiago De Compostela Empresa del sector construcción busca personal para aten...


Desde Eurofirms Group - La Coruña

Publicado a month ago

Teleoperador /A Comercial - Energía

Descripción de la oferta de empleo de Teleoperador/a emisión de llamadas en Vigo En Eurofirms necesitamos incorporar un/a teleoperador/a comercial para trab...


Desde Eurofirms Group - La Coruña

Publicado a month ago

Auxiliar De Cocina- Centro Residencial Domusvi Arturo Soria

DomusVi es la compañía con la mayor red de centros y servicios sanitarios y sociales de atención a las personas mayores y de salud mental del país. El trato ...


Desde Domusvi - La Coruña

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-07T18:45:37.303Z