Customer Service Representative

Detalles de la oferta

About AkzoNobel
Since 1792, we've been supplying the innovative paints and coatings that help to color people's lives and protect what matters most. Our world class portfolio of brands – including Dulux, International, Sikkens and Interpon – is trusted by customers around the globe. We're active in more than 150 countries and use our expertise to sustain and enhance the fabric of everyday life. Because we believe every surface is an opportunity. It's what you'd expect from a pioneering and long-established paints company that's dedicated to providing sustainable solutions and preserving the best of what we have today – while creating an even better tomorrow. Let's paint the future together.
For more information please visit www.akzonobel.com
Customer Service Representative
El principal objetivo de esta posición será garantizar que todos los documentos y requisitos de los pedidos de los clientes estén en el sistema en tiempo y de manera eficaz, asegurando la atención y respuesta rápida a los clientes tanto internos como externos.
Sobre la posición... Las principales funciones serán:
Grabar pedidos en SAP.
Gestionar pedidos WEB.
Grabar fabricaciones especiales y tintings.
Realizar seguimiento de autorizaciones de cooperativas en portales de cooperativas.
Realizar la gestión y el seguimiento de autorizaciones internas.
Alertar de las diferencias de la base de datos de clientes observadas en la grabación de pedidos.
Atención telefónica a cliente y equipo comercial: status pedidos, stocks, tránsitos.
Sobre ti... Formación de Grado Medio o Superior, preferentemente en Administración y finanzas, logística, comercial o similar.
2 años de experiencia en puestos o funciones similares.
Nivel de inglés: muy valorable, aunque no es imprescindible.
Herramientas digitales: Usuario/a avanzado/a de SAP y MS Office.
Muy valorable experiencia en atención a clientes en mercados de gran consumo.
Lo que ofrecemos... Unirte a una compañía multinacional en pleno crecimiento.
Proyecto temporal.
Comedor subvencionado.
Retribución flexible.
Parking gratuito.
Acceso a plataforma de formación.
At AkzoNobel we are highly committed to ensuring an inclusive and respectful workplace where all employees can be their best self. We strive to embrace diversity in a context of tolerance. Our talent acquisition process plays an integral part in this journey, as setting the foundations for a diverse environment. For this reason, we train and educate on the implications of our Unconscious Bias in order for our TA and hiring managers to be mindful of them and take corrective actions when applicable. In our organization, all qualified applicants receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability.
Requisition ID:43495

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Vigilante De Seguridad

A continuación detallamos las funciones y requisitos habituales para este tipo de puesto:Funciones:Control de accesos, rondas y tareas de vigilancia en gener...


Securitas - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Support Specialist, Spanish Speaker (W/ Relocation Package)

We're looking for Spanish speaking Customer Service Advisors to join our client's team in the beautiful Greece! What you'll do: Provide the highest level of ...


Jl Talent Partners - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Service Manager

Description Your RoleWe are seeking a Customer Service Manager for the Specialty Direct Distribution area in Spain, Italy, and France (pet shops, vets, garde...


Affinity - Barcelona

Publicado 13 days ago

Customer Service Agent For Ihg (Dutch/Flemish Speaker)

Do you have a passion for the travel and tourism industry? Do you like travelling and want everything to run smoothly? In this job you can make the customer'...


Blu Selection - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-28T18:28:30.834Z