El nostre client, empresa dedicada a la importació i distribució a la península ibèrica de productes farmacèutics, precisa incorporar un/a: CUSTOMER SERVICE Reportant a direcció i coordinant-se estretament amb els departaments de compres, logistica i magatzem, la persona a incorporar s'ocuparà de: Atendre als clients per telèfon i telemàticament Introduir les comandes al sistema Coordinar-se amb compres i magatzem-logística per fer el seguiment de la comanda i informar el client.
Controlar / elaborar albarans, factures, etc.
Seguiment, control i reclamació de pagaments Gestió d'incidències respecte a garanties, transport, entregues... Suport administratiu a l'equip comercial Qué busquem?
Per tal que la teva candidatura sigui considerada per la posició, apreciarem que comptis amb un mínim de 3 anys d'experiència en rols similars, i que demostris coneixements en atenció al client, gestió de comandes, administració de vendes i facturació.
Valorarem perfils provinents de diversos sectors, especialment aquells relacionats amb la comercialització de productes per la salut.
El nivell de formació ideal és universitari.
També és fonamental que tinguis un nivell d'anglès mínim de B2 i bons coneixements del paquet Office i de CRM, ja que utilitzaràs aquestes eines a diari.
Qué oferim?
Aquesta posició està ubicada a les rodalies de Girona i requereix una presència del 100% de la jornada laboral a les instal·lacions de l'empresa.
A canvi, el nostre client ofereix: Horari atractiu Opcions de desenvolupament professional Formació inicial i continuada a càrrec de l'empresa Excel·lent ambient de treball Bonus per compliment d'objectius Office a les oficines per optimitzar la pausa del migdia Entorn de treball inclusiu i divers.