Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Administratiu/Va Comptabilitat ( Substitució Maternitat)

Coneixes algú a qui li pugui interessar?Administratiu/va Comptabilitat ( Substitució Maternitat)Funcions i requisits de la vacant Administratiu/va Comptabili...


Desde Just Gourmet Group, S.L. - Girona

Publicado a month ago

Administratiu/Va

El Consell Comarca busca incorporar a 2 persones amb perfil administratiu per executar diferents feines dintre de l'Àrea de Promoció Territorial i donant sup...


Desde Consell Comarcal Del Pla De L'Estany - Girona

Publicado a month ago

Empleat/Da Administratiu/Va

Administratiu/va Comptabilitat i analítica de costos. Facturació Seguiment de cobraments i pagaments Emissió de rebuts Gestió administrativa - TÍTOL D'ESPECI...


Desde Oficina De Treball Del Soc - Girona

Publicado a month ago

Treballador/A De La Llar Interna Entre Setmana

PERSONAL TREBALLADOR/ A DE LA LLAR INTERNA ENTRE SETMANA - BORDILS Cura de la persona (higiene personal, supervisió i atenció diària, manteniment de la llar,...


Desde Asisgrup - Girona

Publicado a month ago

Customer Service

Customer Service
Empresa:

Commonsense Rrhh


Detalles de la oferta

BALLIU EXPORT Empresa de la província de Girona dedicada a la fabricació i comercialització de mobiliari per exterior amb gran presència a nívell internacional i amb un producte de gran reconeixement en el mercat, consolidada com a especialista en mobiliari d'exterior, aportant tradició, experiència i al mateix temps innovació i disseny. Seleccionem **CUSTOMER SERVICE**

En dependència de la Direcció Comercial la persona seleccionada serà responsable d'oferir un excel-lent servei al client o distribuïdor garantint la correcció de tota la documentació, l'entrega en termini de les seves comandes i donant suport en la consecució de noves vendes.

***La persona seleccionada s'encarregarà de**:

- ** **Atenció telefònica i via mail a tots els clients assignats.
- Tenir actualitzada la informació de vendes.
- Entrar correctament al sistema les proformes, ofertes, comandes i albarans.
- Facturar les comandes de clients i distribuïdors.
- Atendre als clients - distribuïdors quan necessiten resoldre qualsevol consulta.
- Arxivar correctament la documentació.
- Assistir a les reunions comercials.
- Donar suport al showroom.

**Què oferim?***
- S'ofereix feina estable en una empresa en ple procés d'internacionalització líder en el seu sector.
- Retribució oberta i negociable segons experiència i valors aportats.

**Què busquem?**
- Persona amb formació mitja en Administració essent valorable formació complementària en Comerç Internacional i amb experiència de 2 a 3 anys en lloc similar en empresa industrial.
- Imprescindible domini d'anglès i francès essent valorables altres idiomes.
- Busquem un/a professional dinàmic/a, organitzat/ada, amb capacitat per prioritzar i clara orientació a client i servei.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Customer Service
Empresa:

Commonsense Rrhh


Built at: 2024-09-08T23:24:24.859Z