**Description**:
A **MagmaCultura** estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre principal motor és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.
Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones es sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.
**T'interessaria exercir un rol clau en la gestió de diversos projectes dins del sector de l'art i la cultura?** Diàriament, milers de persones exploren els museus de les nostres ciutats amb expectatives i vivències molt diverses. Els nostres clients, les institucions culturals, requereixen equips capaços de connectar amb la diversitat d'audiències.
Com un/a** Cultural Account Manager**, la teva labor consistirà a construir i mantenir relacions sòlides amb una xarxa de museus, oferint-los serveis culturals d'alta qualitat i especialització. T'encarregaràs de liderar al teu equip, equilibrant les seves necessitats en un entorn en constant canvi. Com a líder de la teva xarxa de museus, buscaràs l'optimització de recursos en projectes, atenent les necessitats dels clients i proposant solucions creatives a l'equip.
**Les teves funcions clau inclouran**:
- Gestionar relacions: conèixer als teus interlocutors/as i establir relacions cordials amb ells/es.
- Controlar la informació: realitzar una anàlisi profunda del compte de resultats i les dades del client per a garantir una gestió eficient.
- Gestionar el negoci: oferir i promoure serveis culturals d'excel-lència mitjançant la creació de plans estratègics personalitzats per a cada compte.
- Dirigir el projecte i a l'equip: ser el nexe entre el client i l'empresa, informant sobre qualsevol canvi a totes dues parts, comunicant decisions a l'equip i abordant problemes que puguin sorgir.
**Què oferim**:
- **Oportunitat** d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.
- **Desenvolupament professional** en una companyia amb projecció internacional en constant expansió.
- **Contracte **indefinit a jornada completa.
- **Lloc de treball**: Barcelona.
**Requirements**:
**Requisits clau**:
- Habilitat per establir relacions amb els clients que generin fidelització i resultats mesurables.
- Empatia per a detectar les necessitats del client i superar les seves expectatives.
- Capacitat per a gestionar relacions comercials amb sòlides habilitats de comunicació.
- Coneixement en control i gestió econòmica de la cartera assignada.
- Comportaments de lideratge inclusiu i capacitat per a desenvolupar i retenir equips diversos.
**Requisits addicionals**:
- Experiència demostrada en lideratge en un entorn de vendes orientat al client.
- Molt valorable posseir experiència en el sector cultural, editorial.
- Passió per l'art, la cultura, la història i el patrimoni cultural.
- Desig d'aprendre, evolucionar i contribuir al desenvolupament de la teva carrera professional.
**Requisits mínims**:
- Titulació universitària.
- Idiomes: català/castellà natiu/bilingüe. Serà molt valorable posseir coneixements d'altres idiomes.
- Almenys 5 anys d'experiència en posició similar.
- Coneixements: usuari avançat d'eines informàtiques.
- El més important: ser una persona amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura, amb entusiasme.