SEIDOR som una consultora tecnològica global que ofereix un portafolio integral de solucions i serveis d'innovació, customer experience, ERP, analytics, employee experience, cloud, workplace i ciberseguretat, ideades perquè les organitzacions superin els seus reptes i aconsegueixin els seus objectius.
Aquí et trobaràs amb una forta filosofia d'equip, i és que no podem evitar portar en l'ADN el nostre origen familiar. Sentiràs el nostre entusiasme i implicació pel teu desenvolupament i creixement professional.
Ens encanta fer les coses amb passió perquè sabem que s'encomana!
**SOBRE LA FEINA**
Formaràs part d'un equip centrat en donar suport als/les usuaris/àries en resolució d'incidències, peticions i consultes, relacionades amb l'equipament IT del client, així com en la seva supervisió i manteniment preventiu, garantint que estigui disponible dintre dels paràmetres de SLA acordats.
**QUÈ FARAS AL TEU DIA A DIA?**
- Responsable de realitzar la resolució d'incidències, consultes i peticions sobre els equipaments de l'entorn de treball i les instal-lacions tècniques tant on-site en un mateix edifici com de forma puntual en otras seus.
- Manteniment preventiu dels elements HW dels Centres (ordinadors, laptops, perifèrics, switchos i altres elements de lloc de treball i comunicacions)
- Manteniment d'inventari i CMDB del Client.
- Instal-lació y Configuració de nou equipament informàtic
- Resolució d'avaries.
- Suport tècnic al/la usuari/ària.
Necessitem de les persones:
- Professional amb 2 anys d'experiència en la resolució d'incidèncias i peticions.
- Formació tècnica grau mitjà o superior en informàtica o equivalent.
- Coneixements de software (Windows, Office 365, Linux i software estàndard).
- Coneixements de hardware.
- Experiència en resolució d'avaries de hardware i software amb capacitat per tancar-les en primera visita i dintre de altres SLAs.
- Coneixement d'eines de ticketing (preferiblement Remedy)
Valorarem:
- Coneixement tècnic d'entorns Microsoft i aplicacions corporatives.
- Capacitat de generar nova documentació per a la millora contínua del servei i supervisió que es realitzen les activitats segons els procediments i protocols establerts.
Som una companyia compromesa amb la igualtat d'oportunitats; si disposes d'un certificat de discapacitat, igual o superior al 33%, ens ho pots indicar.
**T'UNEIXES A HUMANITZAR EL MÓN A TRAVÉS DE LA TECNOLOGIA?**
- Col-laboració amb un gran equip de professionals on comptaràs amb un pla de carrera ajustat a les teves expectatives.
- El teletreball en el nostre ADN.
- Flexibilitat horària, jornada intensiva tots els divendres de l'any i els mesos de juliol i agost.
- Formacions tècniques i en anglès o l'idioma que triïs.
- Retribució flexible: Tiquets restaurant, guarderia, transport i assegurança mèdica.
- Si tens inquietuds internacionals, estem en 44 països.
- Programa de referències: si portes a un amic, té premi.
- Club de descomptes exclusiu: oci, tecnologia, llar, viatges...
- Condicions molt favorables amb Bankinter, a través de la seva Oficina Virtual.
+ Compromís amb la diversitat i igualtat d'oportunitats.
+ Diem "Hola" al món en més de 30 idiomes, i ho fem amb responsabilitat i compromís amb el desenvolupament social i el medi ambient.
**Uneix-te al nostre equip, en projectes que canviïn el món!