Csg01 | Teleoperador/A Fidelización Y Renovacion De Cartera

Detalles de la oferta

Actualmente, desde la delegación de BARCELONA nos encontramos en busca de TELEOPERADOR/A RENOVACIÓN DE CARTERA Y FIDELIZACIÓN para un Call Center ubicado en el POLIGONO MAS BLAU (PRAT).
Funciones:
Emisión/recepción de llamadas para realizar funciones de fidelización y renovación de cartera.
Requisitos:
Experiencia de 3 meses realizando funciones de telemarketing en Call Center.
No se requieren estudios.
Habilidades comunicativas y trabajo por objetivos.
Ofimática avanzada (sobre todo Excel).
Condiciones:
Contrato laboral temporal (3 meses).
Jornada completa.
Horario: lunes a jueves de 9h a 18:30h y viernes intensivo de 9h a 15h.
Formación remunerada y dentro de contrato.
Beneficios sociales.
Salario bruto anual: 16,000-17,000€.
Otros beneficios:
Pase a plantilla después de 3 meses por ETT.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Fz-230 - Customer Representative

.Experience the power of a game-changing career! Want to be part of an innovative and growing team? We're a global technology and services leader that powers...


Concentrix Spain - Barcelona

Publicado 18 days ago

Customer Support Agent With Danish/English -

DescriptionBOSCH is waiting for you! Are you passionate about customer service? Do you speak fluent English and native-level Danish? Then this is the perfect...


Adecco - Barcelona

Publicado 18 days ago

French Customer Care And Sales Specialist

DescriptionTeleperformance is a worldwide leader in customer experience management and contact center business process outsourcing. Our company employs aroun...


Teleperformance Spain - Barcelona

Publicado 18 days ago

Customer Success Associate

.The fashion industry is responsible for 5-10% of global greenhouse gas emissions (GHG). More and more companies are using Carbon Management Platforms to mea...


Accs - Ares Customer Care Solutions Gmbh - Barcelona

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-11-14T16:17:25.843Z