Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

(Tb-758) Site Manager Lleida

En BETWEEN INDUSTRIAL SERVICES, división de Ingeniería de Instalaciones perteneciente al Grupo BETWEEN Technology, seguimos creciendo y ampliando nuestro equ...


Between - España

Publicado 14 days ago

Career Opportunities: Supervisor, Maintenance

.Career Opportunities: Supervisor, Maintenance (40434) At Cameco we understand the value of a diverse workforce and we embrace, encourage and support workpla...


Cameco Corporation - España

Publicado 14 days ago

Career Opportunities: Supervisor, Cell Maintenance

Career Opportunities: Supervisor, Cell Maintenance (afternoons) (40256) At Cameco we understand the value of a diverse workforce and we embrace, encourage an...


Cameco Corporation - España

Publicado 14 days ago

Career Opportunities: Sr. Specialist, Transportation Safety

.Career Opportunities: Sr. Specialist, Transportation Safety (40414)At Cameco we understand the value of a diverse workforce and we embrace, encourage and su...


Cameco Corporation - España

Publicado 14 days ago

Coordinador/A Serveis Administratius

Detalles de la oferta

Coordinador/a Serveis Administratius
Des de Talentea estem reforçant un dels equips d'una empresa innovadora, que dia a dia potencia l'evolució del territori lleidatà.

**El teu dia a dia comprendrà**:

- Coordinar i gestionar l'equip administratiu de les oficines a Lleida ciutat amb l'objectiu que aquest equip doni un servei de qualitat.
- Coordinar l'activitat i el personal Administratiu, donant suport a la càrrega de tasques, distribució de feines, resolució d'incidències, etc.
- Garantir que les tasques dels Serveis Corporatius relacionades amb diferents àmbits: Recursos Humans, TIC, PRL, Qualitat, etc s'executen adequadament segons els procediments establerts.
- Impulsar els canvis en els sistemes de treball d'acord amb les instruccions de Serveis Corporatius i les orientacions del Responsable de la delegació de Lleida.
- Portar a terme la gestió administrativa de les compres així com la gestió i l'atenció als proveïdors en proximitat.
- Elaborar informes de compres i inversions, entre d'altres, quan s'escau.
- Realitzar altres gestions administratives necessàries per al funcionament de la delegació de Lleida.
- Portar a terme les gestions d'urgència del Centre en el cas d'absència del Cap de la Delegació.
- Garantir el suport de gestió administrativa a les direccions ubicades a Lleida.
- Vetllar pel creixement professional de l'equip Administratiu, detectant les seves necessitats.

**Valor afegir per tu**:

- Horari flexible d'entrada entre les 9 - 9.30 hores.
- Contracte indefinit.
- Divendres tarda lliure.
- Jornada intensiva 15/06 a 15/09.
- Permisos de conciliació.
- Carrera professional.
- Òptim de xifra salarial 27.000€.

**Nosaltres valorem**:

- Experiència en tasques administratives de diferents àmbits empresarials.
- Ofimàtica a nívell avançat.
- Nívell alt de Català i Castellà escrit i parlat.
- Altament valorable formació complementària i/o superior a la requerida en l'àmbit d'Administració i Finances, Recursos Humans, Empresarials o titulacions equivalents.
- Experiència en coordinació i lideratge de persones.
- Valorable coneixement d'anglès escrit i parlat.

¿Talenteamos?


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-09T21:32:13.383Z