Seleccionem, un/a coordinador/a pel Servei d'Intervenció Socioeducativa de Vacarisses per una vacant estable. La persona seleccionada s'ocuparà de:.
**Atenció directe infants i famílies**:
- Acollida i rebuda dels infants i famílies al servei
- Acompanyament, orientació i seguiment dels infants i joves
- Dinamització, elaboració i seguiment projectes/activitats grupals
- Convocatòria i dinamització activitats amb les famílies
- Gestio de conflictes i acompanyament emocional a infants i famílies.
- Gestió cohesió grupal infants i famílies
- Presentació trimestral a les famílies de la programació
- Seguiments puntuals segons necessitats amb les famílies
**Gestió i documentació**
- Suport en la inscripicio i entrevistes inicials a les famílies.
- Elaboració de la programació anual
- Elaboració, seguiment i avaluació dels Plans Educatius Individuals (PEIS).
- Elaboració de la memòria anual i diari de camp.
- Avaluaciço inicial, continua i final.
- Realització de llistats d'assistència.
**Coordinacions**:
- Coordinació de l'equip d'Espai d'Infants i Medi Obert
- Coordinacions internes i externes amb agents del municipi
**Difusio i comunicació**:
- Reunions amb escoles i diferents AFAS per explicar el servei
- Elaboració de cartells de difusió i publicació a les xarxes socials Ajuntament, participació ràdio Vacarisses, entre d'altres
- Representació del SIS envers l'ajuntament, SUMAR i els agents locals
**S'ofereix**:
Contracte: contracte indefinit parcial, a raó de 30 hores setmanals
Horari: Dilluns de 15h-19:30h, dimarts, dijous i divendres de 9h-14:30h, dimecres torn partit de 9h-15h i de 16h-19h.
Salari: A concretar.
**Formació**: titulació universitària de l'àmbit de les ciències socials, preferentment Educació Social. Formació específica en el camp de la infància i l'adolesència.
**Experiència**: es requereix experiència prèvia de dos anys en intervenció socioeducativa i gestió de projectes o serveis similars, aixi com experiència en conducció d'equips. Formació i/o experiència en treball amb famílies i capacitat parentals.
**Perfil Competencial**: Pensem en un professional amb capacitat de coordinació i gestió de projectes, amb habilitats comunicatives i per la presa de decicions.
**Altres**:
- Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió.
- Domini del Català i Castellà.
**T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?**
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla **"Inscriu-te manualment"