Empresa experta en la gestió de residus per tot tipus d'empreses i sectors. La nostra activitat inclou tots els processos necessaris per aquesta tasca: emmagatzematge, recollida, transport, separació, valorització, reciclatge... La recuperació integral de residus, per contribuir activament en la protecció del medi ambient.
Les funcions serien les següents: 1. Assegurar el correcte funcionament de les instal-lacions, vehicle i equips. 2. Soucionar les averies que sorgeixin en la operativa de manera immediata per disposar de la maquinaria-equip en el menor temps possible. 3. Portar a terme el pla de manteniment amb l'objectiu de millorar el model preventiu i establir metodologies operatives. 5. Dirigir i coordinar equip d'operaris intern i extern de manteniment, assignant la càrrega de treball i supervisar les tasques fetes. 6. Supervisar l'inventari dels equips i fer comandes quan sigui necessari. 7. Garantir la disponibilitat de les eines i subministres necessaris per les fines de manteniment i mantindré un control de l'inventari. 8. Entrada dades a ERP, Realització ordres de treball,... portar el ERP part manteniment.
- Experiència 2 anys. Persona organitzada, dinàmica, puntual, treball en equip, resolutiva i optimista. Capaç de coordinar un equip petit de persones, liderar-les, reportar incidències al departament de rrhh. Experiència demostrable. Imprescindible bon nívell ofimàtica. Valorable experiència prèvia en lloc similar i formació en prevenció d'incendis, prevenció de riscos laborals, primers auxilis. Valorable experiència en el sector.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- Grau superior mecatrònica, electricitat, electromecànica.
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Imprescindible alt nívell d'ofimàtica.
- Disponibilitat de vehicle: automòbil
- Permisos de conduir: b+e
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa