Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Assessor/A Fiscal Sènior

Consultor PharmaA Talentea, estem cercant un/a Assessor/a Fiscal Sènio r per Redis Gestió que és una empresa consolidada amb més de 25 anys d'experiència en ...


Talentea - Lleida

Publicado 15 days ago

(Sz-800) Asesor Financiero - Banco Mediolanum

Ser Family Banker en Banco Mediolanum es un proyecto de vida. Te esperamos.Oír no es igual que escuchar, igual que Banco Mediolanum no es igual que otros ban...


Banco Mediolanum - Lleida

Publicado 12 days ago

Coordinador/A Centre De Serveis Per La Gent Gran De | Ruz898

A SUMAR treballem per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones. I tu hi pots contribuir com a Coordinador/a del Centre de serveis per a gen...


Sumar - Lleida

Publicado 10 days ago

Expendedor/A Gasolinera Vacaciones. Tudela

**Descripción**: Desde PLENOIL, empresa líder en la venta de combustible, nos encontramos en la búsqueda de un expendedor/a para cubrir vacaciones e incremen...


Plenoil - Lleida

Publicado 13 days ago

Coordinador/A Centre De Serveis Per La Gent Gran De

Detalles de la oferta

A SUMAR treballem per millorar el benestar i la qualitat de vida de les persones.

I tu hi pots contribuir com a Coordinador/a del Centre de serveis per a gent gran de Maials.

**Quines funcions desenvoluparàs**

Cerquem Coordinador/a per al Centre de serveis per la gent gran de Maials, el qual dóna serveis en tres àmbits d'actuació: atenció personal, atenció a la família i atenció a l'entorn i accessibilitat. Dirigit a persones majors de 65 anys que volen o necessiten serveis per millorar la seva qualitat de vida i sentir-se acompanyats.

En dependència de la Responsable de Centres Diürns de Gent Gran, serà la responsable de dirigir, coordinar i posar en marxa els procediments d'actuació que es desenvolupen en el centre. Planificar, revisar i fer el seguiment de les activitats i tallers. Vetllar per la correcte cobertura del centre i gestionar la incorporació de noves persones usuàries. Aplicació i desenvolupament del model de treball ACP. Gestió dels diferents aspectes relacionats amb l'atenció a les persones ateses al centre, així com de l'atenció a les famílies.

**Què t'oferim**:
Jornada: 40 hores setmanals de dilluns a divendres

Horari: De 9h del matí a 17h de la tarda

Contracte : Inicial 6 mesos amb possibilitats de continuïtat

Salari: a convenir

**Quins requisits et demanem**

Formació: Llicenciat/da, diplomat/da o graduat/da en l'àmbit social: Treball Social, Psicologia, Infermeria, Tràpia Ocupacional o similar.

Es valorarà aportar formació específica en la gestió i direcció de centres assistêncials.

Es valorarà formació específica del Model ACP.

Experiència: Aportar almenys 2 anys d'experiència en la gestió i coordinació d'un servei.

Idiomes: Domini del català i el castellà.

Perfil competencial:
Professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, amb facilitat per l'establiment de relacions interpersonals, que disposi de bones habilitats socials i d'empatia vers els altres.

Orientat/da al treball en equip, amb facilitat de motivació de l'equip humà i amb alta capacitat de negociació, direcció i lideratge de persones.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-10T15:18:31.685Z