**Llop Gestió Esportiva és una empresa dedicada als serveis a les persones a través de la gestió d'instal-lacions esportives.
**Apostem pel compromís, la qualitat, el servei i la confiança per oferir un servei centrat en les persones.
Treballem cada dia pel benestar de les persones a través de l'esport, i ho aconseguim gràcies al treball integrat d'un gran equip de professionals.
La nostra aposta per l'esport, l'acció social i l'oci és el que ens ha permès consolidar-nos en el mercat com a referent en el sector.
**
**FUNCIONS (entre d'altres)**:
- Assegurar el compliment del servei.
- **Gestió de la facturació i dades econòmiques**:
- Gestió al client, comercial, màrqueting*
*
- Borsa i quadre de substitucions amb les taules salarials i protocol
- Quadrants horaris del personal i adequats als usuaris
- Document queixes, propostes i suggeriments i feedbacks amb monitors i usuaris
- Control inscripcions i assistències als cursets
- Reunions de coordinació
- Planificació horària dels monitors i socorristes
- Control i ús del software.
(trainingym / virtuagym )
- Participació de tots els òrgans de gestió.
- Gestió de la borsa de treball.
- Borsa activa de treballadors/es i sol-licitud de personal (realitzar procés de selecció amb Director/a)
- Gestió web i fonts de reclutament
- Gestió dels RRMM (recursos materials).
- Pressupostos necessaris i control facturació
- Gestió dels proveïdors
- Gestionar propostes usuaris i requeriments de material (arxiu comandes)
- Gestió de RRHH i resolució de conflictes usuaris/treballadors
- Protocols monitors activitats aquàtiques/socorristes i busqueda de dinàmiques de grup
- Gestionar full de queixes/suggeriments i realitzar propostes a direcció
- Contacte directe usuaris i donar feedback als treballadors/es
- Formació en aquest camp i necessària pel lloc de treball
- Gestió del personal: comunicació altes/baixes i càlcul sou/horari per gestió de nòmines
- Reunions amb els equips de seguiment i millora.
- Assessorar-Gestionar l'oferta esportiva aquàtica
- Conèixer perfil usuari/a, fent xerrades, plantilles de servei i arxiu assistències)
- Donar feedback de l'evolució de les activitats als monitors i direcció
- Desenvolupar i executar programacions tècniques
- Plantilles de sessions, d'avaluacions i establir objectius del trimestre
- Revisar protocols de treball dels diferents llocs de treball al seu càrrec
- Gestió de les diferents activitats i serveis aquàtics
- Planificació horària de les activitats
- Dossier programació activitats aquàtiques i metodologia de treball
- Participació activa en el pla comercial i de fidelització
- Informació i formació als tècnics de totes les actuacions
- Control d'indicadors dels plans comercials i de fidelització
- Gravació de vídeos i realització de fotos per la comunicació i la promoció del servei.
- Informar a tot l'equip de les diferents promocions i / o novetats del servei.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido
Posibilidad de trasladarse/mudarse:
- 08105 Sant Fost de Campsentelles, Barcelona: Desplazarse al trabajo sin problemas o planificar mudarse antes de comenzar a trabajar (Obligatorio)
Preguntas para la solicitud:
- ¿Dispones del título de Socorrista?
Educación:
- FP Grado Superior (Deseable)
Experiência:
- Centro deportivo: 1 año (Deseable)