Coordinador/A Albergs De Muntanya Zona Pallars I Aran

Detalles de la oferta

La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu.
Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.
Descripció de l'oferta A la Fundació Pere Tarrés t'oferim l'oportunitat de formar part d'una entitat referent en el sector social i educatiu amb un fort compromís amb les persones i el territori.
Treballaràs en un entorn dinàmic, en contacte amb la natura i amb possibilitats de creixement professional.
Impacte positiu: Formar part d'un projecte que contribueix al desenvolupament turístic i del lleure al Pallars.
Entorn natural: Gaudiràs d'un ambient de treball envoltat de paisatges inigualables.
Creixement professional: Plans de formació i desenvolupament continu per impulsar la teva carrera.
Ambient Laboral: Treballaràs amb un equip compromès i apassionat per la seva feina.
Busquem un/a Coordinador/a d'Albergs per liderar i supervisar el funcionament de 4 albergs situats al Pallars i Aran.
La persona seleccionada tindrà la responsabilitat de coordinar els administradors/es, supervisar processos operatius, i garantir l'excel·lència en la gestió de les instal·lacions.
Coordinació dels administradors/es dels albergs i suport en la seva gestió diària.
Supervisió dels processos operatius, incloent-hi gestió administrativa, oferta gastronòmica, manteniment i neteja.
Implementació de millores i optimització dels recursos disponibles.
Gestió de persones i lideratge d'equips.
Comunicació amb la direcció i elaboració d'informes periòdics.
Lloc de treball: la persona s'establirà a l'alberg les Estades (Rialp) tot i que haurà de tenir mobilitat per poder fer el seguiment dels altres 3 albergs de la zona: Montsec-Mur ( Guàrdia de Noguera) , Era garona ( Naut Aran ), Ana Maria Janer ( Llívia ).
Proporcionarem vehicle per poder fer els desplaçaments als diferents albergs.
Incorporació immediata.
Experiència prèvia de 3 a 5 anys en coordinació o gestió d'equips en entorns similars.
Coneixements de gestió operativa, administrativa i manteniment d'instal·lacions.
Habilitats de lideratge, planificació i resolució de problemes.
Valorable formació acadèmica en Turisme, Administració d'Empreses o similars.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Jefe De Sala

Después de un año, volvemos a abrir la MASIA DE PALOU con energía renovada y con una MISIÓN clara: rendir homenaje a la carne y transportar a los clientes a ...


Masia De Palou - Lleida

Publicado 12 days ago

Gestor/A Subvenciones Y Bonificaciones (Guissona)

¿Te gusta el entorno de oficina, pero al mismo tiempo buscas un rol más dinámico y desafiante? Si disfrutas de los/las entornos administrativos/as, y te cons...


Adecco (Spain) - Lleida

Publicado 12 days ago

P-729 Area Manager

Des de Marlex, estem buscant un/a Area Manager amb projecció internacional per l'empresa MIMASA WASHING TECHNOLOGIES, un projecte líder en el disseny, fabric...


Ares Consultores - Lleida

Publicado 12 days ago

Técnico/A De Planificación De Oficina Técnica

Importante empresa de instalaciones eléctricas y servicios de mantenimiento situada en Vallès Oriental, precisa incorporar un/a Técnico/a de planificación o ...


La Opinión De Murcia - Lleida

Publicado 12 days ago

Built at: 2025-01-20T18:57:10.278Z