Com a cooperativa gestionem l'acció de diferents consells i busquem una persona que coordini i dinamitzi els Consells d'Infants i Adolescents de Sant Vicenç dels Horts, el Prat de Llobregat i Castellar del Vallès.
Gestió, coordinació i dinamització dels Consells d'Infants i d'Adolescents del Prat de Llobregat, Castellar del Vallès i Sant Vicenç dels Horts: Preparació, dinamització i avaluació de les sessions mensuals Dinamització d'actes extraordinaris vinculats al projecte Contacte amb les famílies i centres dels infants i adolescents participants Relació amb altres agents educatius vinculats al projecte Seguiment amb l'Administració Avaluació de la globalitat del projecte i aplicació de les propostes de millora Coordinació dels Consells d'Infants i Adolescents Suport a projectes d'educació comunitària de la cooperativa
- Experiència 3 anys. Experiència com a mínim de 3 anys en lleure educatiu i dinamització infantil i/o adolescent
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- Família professional de serveis socioculturals i a la comunitat
- Competències / coneixements: Requisits Títol de grau o cicle formatiu de la família professional de serveis socioculturals i a la comunitat o superior Experiència com a mínim de 3 anys en lleure educatiu i dinamització infantil i/o adolescent Experiència en coordinació d'equips i capacitat de treball en equip Capacitat de programació i disseny d'activitats Capacitat de redacció de documents Es valorarà Experiència i formació en participació infantil i juvenil Experiència en la interlocució amb l'Administració Haver participat en el món associatiu i el en lleure comunitari Coneixement del territori Carnet de conduir i vehicle propi
- Contracte laboral indefinit
- Jornada parcial (35 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut 1750
- Altres beneficis: Condicions Contractació de 35 hores setmanals com a tècnic/a d'atenció especialitzada: nívell A Sou de 1750 € mensuals bruts (21.000 € anuals en 12 pagues) Contracte indefinit fix Flexibilitat en tasques indirectes, possibilitat d'ampliar jornada laboral