El nostre client, líder en el seu segment d'activitat, necessita reforçar el seu equip amb un/a professional del control i la gestió financera, un/a controller financer, que en dependència directa de la direcció financera (CFO) assumeixi la **missió **d'acompanyar-lo en una posició corporativa, supervisant les operacions comptables i financeres de l'empresa, assegurant l'exactitud dels informes financers, el compliment de la normativa i la implementació de controls interns eficaços.
Es tracta d'una empresa que factura en l'actualitat uns 33M€ i està en un procés de creixement. Per això pensem en un/a professional que aporti +3 anys d'experiència i que vulgui tenir un recorregut, un creixement professional dins de l'empresa.
**FUNCIONS**:
**Gestió Financera i Comptabilitat**:Supervisar les activitats comptables per assegurar la precisió i el compliment amb les normatives aplicables. Això inclou la preparació d'estats financers, gestió de comptes de cobraments i pagaments i administració de la tresoreria.
***Pressupost i Previsió financera**:Liderar el procés pressupostari i previsió financera, treballant estretament amb els diferents departaments per recollir informació i establir objectius realistes**.**
**Previsió Tresoreria**:Preparació del pressupost de tresoreria i seguiment periòdic segons s'hagi establert amb CFO, actualització i anàlisi per anticipar possibles tensions de tresoreria i donar les solucions, alternatives o opcions per poder solventar-les
***Anàlisi Financer**:Realitzar anàlisis financers periòdics per identificar tendències,. Això implica avaluar la rendibilitat, liquiditat, solvència i eficiència operativa**.**
**Informes**:Elaborar informes financers regulars per a la direcció, incloent anàlisi de de les diferències pressupostaries i anys anteriors. Realitzar recomanacions per millorar el rendiment financer.
**Compliment i Control Intern**:Assegurar el compliment de les lleis i normatives financeres aplicables. Desenvolupar i mantenir sistemes de control intern per prevenir i detectar irregularitats**.**
***Gestió de Riscos**: Identificar i avaluar els riscos financers que enfronta l'organització, proposant i implementant mesures per mitigar-los**.**
***Lideratge**:Supervisar i desenvolupar l'equip de comptabilitat i finances sota la direcció de CFO, promovent un ambient de treball en equip.
**OFERIM**:
- Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia consolidada.
- Paper protagonista en la organització
- 8 hores diàries, amb horari flexible, entrant entre 8:00 i 9:00h.
- Retribució en funció d'experiència aportada
- Creixement professional tant fucional com econòmic
- Bon ambient de treball.
- Formació universitària relacionada amb la posició
- Experiència en tasques i rols similars +3 anys
- Bon nívell d'excel
- Carnet de conduïr. Un cop a mes, harà de desplaçar-se a les oficines de la província de Girona
- Valorable anglés, no imprescindible
- Gran capacitat de treball en equip i lideratge
- Gran capacitat d'anàlisis, el-laboració d'informes, etc...
- Fort coneixement de principis comptables, normatives fiscals i legislació financera.