T'apassiona el món de la comptabilitat? Cerques una feina estable amb projecció? T'agradaria formar part d'una empresa internacional?Des d'Adecco estem col-laborant amb una empresa del sector farmacèutic amb la cerca d'un Controller, responsable de diverses activitats relacionades amb la comptabilitat, com ara el control d'inventaris i actius fixos, la gestió de comptes a cobrar i dona suport al negoci amb diferents anàlisis del rendiment de l'empresa. També dona suport al Departament Financer tal com li sol-licita durant el procés d'auditoria financera i altres auditories.Funcions i responsabilitats:Elaborar un pla adequat per al control de diverses operacions com les despeses de capital.Mesurar el rendiment amb els plans aprovats i informar dels resultats de les operacions a la direcció.assegurar que els actius de l'empresa estan controlats de manera adequada i continuada, assegurant que l'assegurança de l'empresa ofereix una cobertura adequada.proporcionar informes d'antiguitat precisos a l'equip comercial per tal que els imports pendents siguin degudament perseguits.Mantenir i contribuir a la millora de totes les activitats de control d'inventaris, amb periodicitat mensual i incloent la responsabilitat total del recompte físic d'estocs (dos cops per any).Proporcionar informes fiables sobre els nívells d'inventari i contribuir a altres seccions, com ara Adquisició i Producció.Mantenir i fer un seguiment de l'inventari de l'immobilitzat i de les noves adquisicions, en contacte amb el Departament de Comptabilitat per al càlcul de l'amortització.Contribuir al rendiment empresarial perseguint les factures vençudes formen una cartera de clients, majoritàriament basada en països emergents i subdesenvolupats.Assistir al Departament Financer en diferents funcions, com ara controls d'auditoria interna i informes legals i ambientals.Per cobrir altres membres de l'equip segons se sol-liciti.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas**Requisitos**Requisits:Titulació universitària en economia o administració d'empreses.Anglès parlat i escrit amb fluïdesa.Usuari avançat de MS Excel i Power Point.Usuari avançat d'ERP, idealment de Sage200c.**¿Qué ofrecemos?**No aplica