La persona seleccionada s'incorporarà al Departament de Control de Gestió i Processos, en dependència de la Responsable, assolirà les següents tasques:- Liderar a un equip de Controllers assignat. Aglutinar informació i establir criteris conjunts d'actuació. Dissenyar la priorització de necessitats.- Dissenyar i homogeneïtzar processos per tal de garantir l'òptim funcionament del seu equip. Alinear, comunicar y supervisar la correcta execució d'aquests processos.- Realitzar la visió global del pressupost de l'Hospital, juntament amb el seu Responsable.- Realitzar la visió global del pla de inversió de l'Hospital i anàlisi d'obsolescència.- Seguiment mensual de l'execució i anàlisi del pressupost global, en comptabilitat financera, pressupostària i en termes del Sistema Europeu de Comptes (SEC), amb la finalitat de garantir una bona execució i equilibri pressupostari.- Registrar, coordinar i interpretar la informació financera i analítica procedent de diferents fonts de informació.- Contribuir en la millora continua i automatització dels processos que facilitin el seguiment econòmic i pressupostari.- Liderar els projectes de digitalització de la informació de gestió que se li designin.- Realitzar el seguiment i realització de tasques de projectes en curs (Budget, millores de costos, millores de reporting).- Realitzar informes financers i presentacions per a la pressa de decisions.- Realitzar el càlcul de rendibilitat i estudis ad-hoc.- Validar criteris de imputació d'ingressos i costos.- Exercir la interlocució en auditories.**Requeriments**:- Aportar formació universitària de Grau en Econòmiques, ADE. Es valorarà disposar de MBA o formació de postgrau en l'àmbit de control econòmic i pressupostari.- Aportar experiència en posicions de lideratge, especialment en departaments de control de gestió. Imprescindible haver gestionat equips i projectes.- Experiència en liderar processos de gestió i implementació de sistemes digitals, de reporting y ERP, especialment en entorn SAP (SAP S/4 Hana, SAP PaPM, SAP Analytics Cloud)- Domini de l'office a nívell de usuari (word, excel, powerpoint, teams).- Domini del català i castellà.- Es valorarà domini de l'anglès tant oral como escrit.- Es valorarà experiència en llenguatges de programació, preferentment ABAP-SAP.**Competències necessàries a destacar per al lloc de treball**:- Capacitat analítica- Capacitat de treball en equip i habilitat per a les relacions personals i la comunicació verbal i escrita.- Iniciativa i capacitat d'organització en un àmbit de treball amb molta pressió.- Rigor en el maneig de les dades i capacitat de síntesis. Orientació a resultats.