CEVA Logistics provides global supply chain solutions to connect people, products and providers all around the world. Present in 170 countries and with more than 110,000 employees spread over 1,300 sites, we are well on our way to achieving our vision: to be a Top 5 global 3PL.
We believe that our employees are the key to our success. We want to engage and empower our diverse, global team to co-create value with our customers through our solutions in contract logistics and air, ocean, ground, and finished vehicle transport. That is why CEVA Logistics offers a dynamic and exceptional work environment that fosters personal growth, innovation, and continuous improvement.
DARE TO GROW! Join CEVA Logistics,
and you will be part of a team that values imagination, encourages boldness and exemplarity, and is committed to excellence in everything we do. Join us in our mission to shape the future of global logistics as we become a global leader in the logistics industry. As we continue growing at a fast pace, will you "Dare to Grow" with us?
TU ROL
La posición que buscamos incorporar, un Contract Manager de operaciones logísticas para nuestro centro de trabajo ubicado en Vilaseca y cuya misión principal será gestionar las operaciones para maximizar la rentabilidad y garantizar la satisfacción del cliente, mediante la óptima dirección del equipo de trabajo.
¿QUÉ VAS A HACER?
Entre las funciones a desempeñar se encuentran las siguientes:
Planificación diaria de recursos
Controlar el estado financiero de la cuenta
Planes de acción para mejorar la productividad
Reuniones con encargados y capataces para planificar operativa
Autorizar pagos a proveedores analizando desviaciones para la optimización del servicio
Aumentar la relación con el cliente y conseguir estabilizar la situación y ganar volumen
Comunicar y mostrar al cliente los indicadores (productividad y calidad)
Participar de forma activa en las negociaciones con el Comité de Empresa para asegurar la estabilidad y clima social de la empresa o centro de trabajo, dirigiendo y orientando las reuniones mensuales así como canalizando las reuniones extraordinarias enfocadas al trabajo diario.
Evaluación y análisis de incidencias operativas
Motivar la plantilla para conseguir mejorar la productividad, calidad servicio y satisfacción del cliente
¿QUÉ ESTAMOS BUSCANDO?
Experiencia previa demostrable en empresa del sector logístico gestionando operaciones logísticas y equipos de trabajo durante al menos 3 años
Alto nivel de conocimientos de ofimática
Alto nivel de conocimientos del mercado logístico
Liderazgo, planificación y organización. Conocimiento analítico
Inglés nivel alto
Valorable conocimientos de procesos LEAN
As a global organization, and as part of the CMA CGM Group, diversity is critical to our business success; only when we can reflect the cultures, languages, behaviors and local knowledge of our customers, we can succeed. By employing people with different experiences and abilities, we expand our knowledge and increase our creativity and innovation.
#J-18808-Ljbffr