Job Description & SummaryA career in our Government and Public Sector Transformation Management practice, within General Consulting services, will provide you with the opportunity to help clients seize essential advantages by working alongside business leaders to solve their toughest problems and capture their greatest opportunities. We work with some of the world's largest and most complex companies to understand their unique business issues and opportunities in an ever changing environment. We help create sustainable change by stimulating innovation, unlocking data possibilities, navigating risk and regulatory complexity, optimising deals, and aligning costs with business strategy to create a competitive advantage.In joining, you'll help federal, state and local government clients solve complex business issues and manage jurisdiction related risk. You'll help our clients assess their operational and security and data management strategies so they can continue to operate more efficiently and effectively, both today and tomorrow.Responsibilities:Elaboración y revisión de informes y documentos técnicos.Coordinación y gestión de proyectos de innovación en organizaciones públicas.Planificación y seguimiento de tareas.Tareas de backoffice.Coordinación y gestión de reuniones.Gestión y seguimiento del proyectos.Seguimiento y evaluación de indicadores.Elaboración y revisión de entregables de proyectos.Colaboraciones con diferentes tipos de agentes del sector público, por ejemplo: centros de I+D+i, universidades, agencias regionales, gobiernos regionales, empresas públicas, administración general del Estado.Minimum Requirements:Nivel alto de inglés.Conocimiento del sector público (Ley de Contratos del Sector Público, plataformas de contratación, procesos de consulta preliminar al Mercado y procesos de Compra Pública de Innovación).Haber obtenido un Máster de Innovación o similar.Gestión de proyectos y preferentemente en proyectos financiados con fondos europeos.Trabajo de proyectos relacionados con la atracción y/o internacionalización de inversión.Skills:Trabajo en equipo.Orientación a la calidad, en particular en entregables.Proactividad y gestión de la información.Orientación al cliente.Gestión eficaz del tiempo, flexibilidad para adaptarse y trabajar de forma eficaz en diferentes situaciones.Generación de propuestas de mejora en los procesos.Aprender/enseñar e innovar en su práctica de consultoría con los clientes.Buenas habilidades de comunicación.#J-18808-Ljbffr