Consultor/A Sènior - Finances Sostenibles - [Zl-789]

Detalles de la oferta

A Anthesis Lavola som l'equip activador del canvi! - El nostre objectiu? Ho tenim clar!
Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just.
Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis i productes pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn.
Si com a nosaltres també t'apassiona el medi ambient i creus que les Finances Sostenibles són la peça clau per aconseguir una societat i un planeta més sostenibles, continua llegint perquè Anthesis Lavola som el teu equip!
Uneix-te a l'equip de Sostenibilitat Corporativa i ajuda'ns a assolir un repte important: Guiar a les empreses en el seu camí a la sostenibilitat,
familiaritzant-les amb els nous conceptes i marcs normatius i legislatius, per a que puguem augmentar el seu compromís i les activitats que les condueixin a l'assoliment dels nous Objectius de Desenvolupament Sostenible amb èxit.
Com aportaràs valor a l'equip? Un cop t'incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa, en l'àrea de Finances Sostenibles, els teus reptes i responsabilitats seran les següents:
Exerciràs el control tècnic i administratiu de projectes relacionats amb la sostenibilitat corporativa i el finançament sostenible, tals com:Assessorar a empreses en matèria de sostenibilitat.Desenvolupar projectes de finances sostenibles (SPO, taxonomia UE, definició de models de bons socials i ambientals).Desenvolupar projectes de mesurament de la sostenibilitat i estratègies de sostenibilitat.Assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons els estàndard GRI i EINF.Elaborar estudis i informes diversos.Començaràs també a formar-te en la gestió econòmica dels projectes per a poder gestionar petits comptes i liderar equips de treball.
Les tasques principals que duràs a terme dins aquest àmbit seran:
Gestionar l'equip de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit, alhora de detectar les diferents necessitats de formació de l'equip amb el suport del/ de la mànager.Acompanyar al equip consultiu en el desenvolupament dels projectes aportant un tret diferencial mitjançant la pròpia expertesa i coneixement del sector.Realitzar sessions internes de formació.Quan es requereixi, participar en el procés de selecció i realitzar la tutoria i acollida en el procés de benvinguda de l'equip consultiu i l'equip en pràctiques.Participaràs alhora en grups de treball interns de temàtiques específiques i mantindràs una participació activa amb l'objectiu clau de detectar oportunitats i àrees de treball a potenciar.
Elaboraràs noves ofertes i detectaràs noves oportunitats de continuïtat amb l'empresa client.
Les característiques de la vacant El teu contracte serà indefinit.Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.El nostre model de treball és híbrid i flexible, gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona, Manlleu o bé des de qualsevol punt d'Espanya.El perfil professional que necessitem Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements, experiència i competències.
Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip! Formació i coneixements clau Formació de grau superior com graus universitaris, llicenciatures i/o diplomatures en: Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Dret, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o altres titulacions similars.Màsters i postgraus en: Sostenibilitat i Medi Ambient, Finances Sostenibles, Responsabilitat Social Corporativa, Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o semblants.Valorem també la formació específica i l'experiència a partir de 4 anys en: Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer, Estats d'Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence, Directives Ambientals Europees, Bons Ambientals i Socials.Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat.Tracte amb empreses client i relacions comercials.Experiència en la gestió d'equips de persones i projectes.Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nívell avançat d'Excel), així com també d'Outlook i l'entorn Google.Domini del Català i/o Castellà i l'Anglès.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Consultor/A .Net Y Power Bi | Qlm050

Construimos el futuro con la esencia de la excelencia: Tu Talento, Nuestra Tecnología, un equipo imparable en la vanguardia digital, inspirado por la armonía...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 7 days ago

(Iqn570) Advocat/Da Responsable Legal Amb Certificat De Discapacitat - 09/2024/30848

Posició: Advocat/ada Requisits: Formació universitària en Dret (Grau o Llicenciatura) Màster en especialització en dret a les empreses Certificat de discapac...


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 7 days ago

J671 Implantador/A Junior De Soluciones - Mejora Continua

Descripción:Buscamos dos Implantadores de Soluciones orientado/a a la mejora continua dentro del proceso de transformación en la que está inmersa la Compañía...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 7 days ago

Consultor Independiente - Sea Dueño De Su Propio Negocio Web Inmobiliario Tun709

¿Está buscando un nuevo reto profesional? Únase a iad España y forme parte de la red más innovadora de consultores inmobiliarios independientes. Más de 17 mi...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 7 days ago

Built at: 2025-01-10T00:01:25.448Z