Consultor/A Sènior - Finances Sostenibles - [Zl-789]

Detalles de la oferta

A Anthesis Lavola som l'equip activador del canvi!
- El nostre objectiu?
Ho tenim clar!
Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just.
Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis i productes pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn.
Si com a nosaltres també t'apassiona el medi ambient i creus que les Finances Sostenibles són la peça clau per aconseguir una societat i un planeta més sostenibles, continua llegint perquè Anthesis Lavola som el teu equip!
Uneix-te a l' equip de Sostenibilitat Corporativa i ajuda'ns a assolir un repte important : Guiar a les empreses en el seu camí a la sostenibilitat , familiaritzant-les amb els nous conceptes i marcs normatius i legislatius, per a que puguem augmentar el seu compromís i les activitats que les condueixin a l'assoliment dels nous Objectius de Desenvolupament Sostenible amb èxit.
Com aportaràs valor a l'equip?
Un cop t'incorporis al nostre equip de Sostenibilitat Corporativa , en l'àrea de Finances Sostenibles , els teus reptes i responsabilitats seran les següents: Exerciràs el control tècnic i administratiu de projectes relacionats amb la sostenibilitat corporativa i el finançament sostenible , tals com: Assessorar a empreses en matèria de sostenibilitat .
Desenvolupar projectes de finances sostenibles (SPO, taxonomia UE, definició de models de bons socials i ambientals).
Desenvolupar projectes de mesurament de la sostenibilitat i estratègies de sostenibilitat.
Assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons els estàndard GRI i EINF .
Elaborar estudis i informes diversos.
Començaràs també a formar-te en la gestió econòmica dels projectes per a poder gestionar petits comptes i liderar equips de treball .
Les tasques principals que duràs a terme dins aquest àmbit seran: Gestionar l'equip de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit, alhora de detectar les diferents necessitats de formació de l'equip amb el suport del/ de la mànager.
Acompanyar al equip consultiu en el desenvolupament dels projectes aportant un tret diferencial mitjançant la pròpia expertesa i coneixement del sector.
Realitzar sessions internes de formació.
Quan es requereixi, participar en el procés de selecció i realitzar la tutoria i acollida en el procés de benvinguda de l'equip consultiu i l'equip en pràctiques.
Participaràs alhora en grups de treball interns de temàtiques específiques i mantindràs una participació activa amb l'objectiu clau de detectar oportunitats i àrees de treball a potenciar .
Elaboraràs noves ofertes i detectaràs noves oportunitats de continuïtat amb l'empresa client.
Les característiques de la vacant El teu contracte serà indefinit .
Treballaràs a jornada completa amb un horari flexible distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.
El nostre model de treball és híbrid i flexible , gaudiràs tant dels beneficis de teletreballar com de treballar a les nostres instal·lacions de Madrid, Barcelona , Manlleu o bé des de qualsevol punt d'Espanya.
El perfil professional que necessitem Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents coneixements , experiència i competències .
Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!
Formació i coneixements clau Formació de grau superior com graus universitaris, llicenciatures i/o diplomatures en: Economia, Administració i Direcció d'Empreses, Dret, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o altres titulacions similars .
Màsters i postgraus en: Sostenibilitat i Medi Ambient, Finances Sostenibles, Responsabilitat Social Corporativa, Estudis Interdisciplinaris en Sostenibilitat Ambiental, Social i Econòmica o semblants.
Valorem també la formació específica i l'experiència a partir de 4 anys en: Consultoria i coneixements propis del sector: Global Reporting Initiative (GRI), Anàlisi i Report Financer, Estats d'Informació No Financera (EINF), Environmental Due Diligence, Directives Ambientals Europees, Bons Ambientals i Socials .
Haver treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat .
Tracte amb empreses client i relacions comercials.
Experiència en la gestió d'equips de persones i projectes .
Coneixements en informàtica, concretament, domini de la Suite Microsoft Office (nívell avançat d' Excel ), així com també d' Outlook i l'entorn Google .
Domini del Català i/o Castellà i l' Anglès .
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

[Yhi-374] - Solutions Consultant - German

Contentsquare is a digital experience analytics company dedicated to better customer understanding and making the digital world more human. We power more hum...


Contentsquare - Barcelona

Publicado 10 days ago

Ref: 395 Camarero/A - Vilafranca Del Penedes

Empresa de catering necesita contratar un/a Camarero-a en un hospital. Funciones:Servicio de camarero/a en barra y comedor.Reposición de cámaras y productos ...


Endermar Restauración Colectiva - Barcelona

Publicado 10 days ago

Integrador/A Social Per Crel A L'Hospitalet Barcelona Torn Tardes [Xx007]

Suara som una empresa cooperativa d'iniciativa social i sense ànim de lucre, amb 40 anys d'experiència en l'atenció a les persones, amb 5.000 professionals. ...


Suara Cooperativa - Barcelona

Publicado 10 days ago

[Sc181] | Consultoría Junior Bi

Humanizando la Tecnología. Somos una gran empresa con alma de Start-up. Nos organizamos por unidades de conocimiento expertas que colaboran entre sí. Por ell...


*Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 10 days ago

Built at: 2025-01-07T18:31:21.894Z