**A Anthesis Lavola som l'equip activador del canvi!
**_El nostre objectiu? _**Ho tenim clar! **Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just. Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos _serveis _i _productes _pensats per a crear un **impacte positiu **en les persones i el seu entorn.
Si com a nosaltres també t'apassiona el **medi ambient **i creus que és la peça clau per aconseguir una societat i un planeta més sostenibles, _continua llegint perquè Anthesis Lavola som el teu equip! _
Uneix-te a l' **equip d'Economia Circular **i ajuda'ns a assolir un **repte important**:
**Guiar a les empreses en el seu camí a la sostenibilitat **, familiaritzant-les amb els nous conceptes i marcs normatius i legislatius, per a que puguem **augmentar el seu compromís **i les activitats que les condueixin a l' assoliment dels nous Objectius de Desenvolupament Sostenible amb èxit.
**Com aportaràs valor a l'equip?
Un cop t'incorporis al nostre equip d' **Economia Circular **, els teus reptes i responsabilitats seran les següents:
Exercir el control tècnic i administratiu dels projectes:
- Elaborar o revisar projectes de petjades de producte, plans estratègics i fulls de ruta.
- Elaborar estudis d'ecodisseny i d'ecoinnovació (recerca de materials alternatius, normatives vigents, etc).
- Elaborar presentacions seguint un fil narratiu adequat a les necessitats del client i el projecte.
- Generar Declaracions Ambientals de Producte.
- Elaborar estudis de reciclabilitat d'envasos.
- Cercar informació, analitzar dades i tractar-les, valorar la representativitat i participar en estudis de mercat.
- Fer el seguiment dels projectes amb els clients (reunions periòdiques per assegurar que el treball correspon a les seves necessitats) i detectar noves oportunitats.
Començar a formar-te en la gestió econòmica dels projectes, gestionar petits comptes i liderar equips de treball:
- Gestionar l'equip de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit, detectant les diferents necessitats de formació amb el suport del o de la Mànager.
- Acompanyar al equip consultiu en el desenvolupament dels projectes aportant un tret diferencial mitjançant la pròpia expertesa i coneixement del sector.
- Realitzar sessions internes de formació.
- Quan es requereixi, participar en el procés de selecció.
Participar en grups de treball interns de temàtiques específiques i mantenir una participació activa per a activar oportunitats i detectar àrees de treball a potenciar/millorar.
Consolidar la transferència de coneixements, la metodologia i la política de l'empresa.
**Les característiques de la vacant
- El teu contracte serà **indefinit **.
- Treballaràs a **jornada completa **amb un **horari flexible **distribuït de dilluns a dijous de 8-9h a 17-18h i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.
- El nostre **model de treball és híbrid i flexible **, gaudiràs tant dels beneficis de **teletreballar **com de treballar a les nostres instal-lacions de _Barcelona o _Manlleu.**El perfil professional que necessitem
Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l'equip els següents **coneixements **, **experiència **i **competències **. _Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!Formació i coneixements clau
- Formació universitària en : _Ciències Ambientals, Biologia, Química, Enginyeria o titulació equivalent; i _Màster, Postgrau o Doctorat en: _Economia Circular; Ecodisseny; Sostenibilitat; Enginyeria Ambiental o similars.**Valorem també la formació específica i l'experiència **a partir de 4 anys **en**:
- Consultoria: calculant petjades de productes i serveis (ACV, petjada carboni, etc), analitzant grans volums de dades i generant Declaracions Ambientals de Producte.
- Idiomes : Català (C1), Castellà (C1) i **Anglès **( **C1 **).
- Informàtica : Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Power BI).
- Coneixement i experiència en Ecodisseny i materials.
- Definició i desenvolupament de plans estratègics i fulls de ruta.
- Estudis de mercat.
- Gestió de projectes.
- Gestió d'equips de treball.
- Tracte amb clients i relacions comercials.
**Valorarem també**:
- Formació en SIMAPRO.
- Que hagis treballat en ambients internacionals, pimes i grans empreses, principalment del sector privat.
**Quines són les teves competències i habilitats?
Ens agradaria que poguessis aportar a l'equip:
- Identificació i compromís amb els valors de l'empresa.
- Orientació comercial i comunicació assertiva.
- Flexibilitat i alta adaptabilitat al canvi.
- Proactivitat i empoderament personal.
- Lideratge.
- Intel-ligència emocional i social.
- Iniciativa, planificació i orientació a l'assoliment d'objectius.
**Què vol dir treballar a Anthesis Lavola?
Et presentem els beneficis i avantatges de formar part del nostre gran equ