.Coneixes algú a qui li pugui interessar? Funcions i requisits de la vacant CONSULTOR/A RRHH - Selecció de personal A Marlex som una consultora de Recursos Humans amb més de 25 anys d'experiència en la Selecció i Gestió de Talent per les Organitzacions. El nostre propòsit és ajudar a créixer empreses i persones seleccionant els millors professionals. A dia d'avui hem ajudat a més de 5.000 empreses a desenvolupar els seus projectes de futur. Els nostres valors són l'orientació al client, el treball en equip, l'aprenentatge continu i la iniciativa. Som un equip de persones "hands on" que ens ajudem per aconseguir un objectiu comú. Intentem anar un pas enllà en les nostres accions, oferint un plus en el nostre servei fent i sentint el projecte com a propi. La missió principal és ajudar les persones a trobar feina i consolidar les empreses que propicien el seu propi creixement i desenvolupament. T'identifiques amb aquests valors i comportaments? Si és així, t'estem buscant! El repte que et proposem:Actualment, estem cercant un/a CONSULTOR/A SELECCIÓ RRHH per treballar a la nostra oficina ubicada a Palafrugell. Quina és la missió de l'Interim Consultant? Promoure la màxima qualitat en el servei de selecció de perfils de treball temporal. Brindar nous processos innovadors i eines formatives per seleccionar de manera més eficient, detectar noves oportunitats de forma proactiva i innovar en el servei i el tracte amb el client. Promoure la construcció d'una base de dades de candidatures extensa, actualitzada i compartida per totes les oficines de Marlex, i potenciar el treball en equip entre àrees i la coordinació de grans comptes. El teu dia a dia:En dependència directa de la Interim Area Manager, les responsabilitats de la persona seleccionada seran: Seleccionar professionals que encaixin amb les necessitats del client empresa. Donar cobertura a totes les necessitats de forma ràpida, àgil i garantint la màxima qualitat. Ser responsable del procés de selecció end to end (recollir DPT amb el client, redactar i publicar oferta laboral, realitzar cribratge curricular, entrevistes telefòniques i presencials, presentar i defensar candidatures). Formar-se en material laboral per assessorar i resoldre els dubtes i/o inquietuds dels clients i els treballadors/es. Alimentar constantment la base de dades de candidatures i treballadors. Atendre, fidelitzar i fer seguiment continuat de clients i treballadors. Potenciar els clients existents. Ser la persona de referent. Que oferim? Formar part d'una empresa líder en el sector dels RRHH amb més de 30% de creixement els últims anys. Projecte motivador amb grans reptes i Pla de Carrera amb possibilitats de creixement. Treballar en un equip jove i dinàmic. Retribució fixa segons vàlua i experiència de la persona + variable mensual per objectius. Flexibilitat horària d'entrada (entre les 8h i 9:30h) i sortida (entre les 17h i les 18:30h)