Empresa del sector TIC situada a Lleida amb la missió de posar a l'abast de les empreses les tecnologies més avançades en informàtica i telecomunicacions, precisa incorporar al seu equip un/a Consultor/a Implantador/a del programa de gestió d'empreses Odoo.
Aquesta posició no requereix experiència tècnica avançada, però sí una sòlida comprensió de com funcionen les empreses, les seves àrees clau i una afinitat per la tecnologia i les bases de dades.
Les principals funcions seran:
Analitzar les necessitats dels clients i comprendre els seus processos empresarials clau: finances, vendes, compres, logística, recursos humans, entre d'altres.Proposar i implementar solucions personalitzades utilitzant els mòduls de l'ERP Odoo.Configurar el sistema i assegurar-se que s'adapta als requisits del client.Realitzar formacions a usuaris clau i finals per facilitar l'ús del sistema.Documentar processos i configuracions.Planificació, organització i seguiment dels projectes.Col·laborar estretament amb l'equip tècnic quan siguin necessaris desenvolupaments o integracions específiques.
Es requereix:Interès i afinitat per la tecnologia, especialment pels sistemes ERP i les bases de dades.Comprensió general de com operen les empreses en àrees clau com finances, compres, vendes i logística.Capacitat analítica per entendre problemes empresarials i proposar solucions.Comunicació efectiva per interactuar amb clients i equips interns.Actitud proactiva, orientada a la millora contínua i a la satisfacció del client.
S'ofereix:Incorporació estable i immediata a l'empresa del sector TIC en continu desenvolupament i creixement.Oportunitat de participar en projectes diversos i aprendre sobre diferents indústries.Estabilitat laboral i formació continuada a càrrec de l'empresa, amb opcions de desenvolupament professional.Bon ambient laboral.Remuneració competitiva (en dependència de l'experiència i coneixements aportats).Horari de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 (amb possibilitat de teletreball).
#J-18808-Ljbffr