The Green Recruitment Company està a la recerca d'un/a Consultor/a de l'Energia.La persona seleccionada jugarà un rol essencial en la planificació, anàlisi i gestió de projectes així com del seguiment del client.Responsabilitats:- Gestió de Clients: Administrar la cartera de clients assignada, mantenint-la i promovent-ne l'expansió.- Resolució d'incidències: Reportar, gestionar i solucionar problemes detectats amb els clients.- Coneixement de productes i serveis: Tenir un domini complet dels productes i serveis oferts per l'empresa.- Ús i millora de programari.- Registre a CRM: Documentar l'activitat comercial al sistema CRM.- Visites a Clients: Realitzar visites presencials als clients quan calgui.- Atenció i Suport a clients- Altes, baixes i modificacions al mercat elèctric, ja sigui d'instal·lacions de producció o de la pròpia empresa en altres mercats internacionals- Interlocució amb els diferents organismes que participen al mercat elèctric, nacional i internacional (Xarxa Elèctrica, OMIE, CNMC, Ministeri, etc)- Anàlisi de liquidacions de CNMC i tràmits de garanties dorigen- Integració i actualització de dades a bases de dades de l'empresa.Requisits:- Comprensió del mercat: conèixer el mercat elèctric i de gas, la seva dinàmica i com afecta la formació de preus per al client.- Coneixement d'agents del sector: Entendre el paper dels diferents agents del sector, les seues funcions i la seua influència en els consumidors.- Política de Preus: Familiaritzar-se amb la política de preus de les comercialitzadores, incloent-hi tipus de productes i riscos associats.- Dinàmiques del mercat: Entendre com les dinàmiques del mercat poden impactar els clients.- Aspectes Regulatoris: Conèixer tarifes, tipus de contractes i regulacions al sector elèctric.La persona seleccionada haurà d'aportar:- Experiència i Formació: Experiència prèvia al sector energètic i formació en enginyeria, ja sigui de nivell mitjà o superior, en àrees relacionades amb el sector.- Col·laboració i Iniciativa: Ser col·laboratiu i proactiu, amb capacitat per identificar sinergies i treballar en equip.- Capacitat de seguiment: Habilitat per fer un seguiment eficaç i prendre mesures correctives quan sigui necessari.- Organització i Metodologia: Ser metòdic, organitzat i capaç de gestionar tasques de manera ordenada.- Enfocament al Client: Tenir una orientació cap al client i habilitat per treballar en equip per tal de complir metes.#J-18808-Ljbffr