**VOLS TREBALLAR AMB NOSALTRES?**
BUSQUEM TÈCNIC/A EN COMUNICACIÓ I MÀRQUETING
**Perfil**:
- **Formació**: diplomatura/llicenciatura/grau de Màrqueting, Publicitat, Periodisme o Comunicació Audiovisual.
- **Experiència acreditable**
**Es valorarà**:
- Domini del català i castellà parlat i escrit.
- Domini i experiència com a Community manager, en les diferents tècniques i llenguatges comunicatius i en màrqueting digital.
- Capacitat de comunicació així com per a les RRPP.
- Coneixement de les dinàmiques dels mitjans de comunicació i premsa.
- Maneig alt d'eines bàsiques d'edició d'imatges i vídeo (canva, photoshop, etc)
- Interès per l'actualització contínua i estar al corrent de les novetats en matèria de comunicació, digitalització i tecnologia.
**QUÈ OFERIM?**
**Periode de contractació**: 6 mesos, contracte eventual.
**Incorporació inmediata**
**Jornada laboral**:20 hores. Flexibilitat horària.
**Ubicació**: Barcelona. Barri de Sants. Possibilitat de teletreball.
**Salari brut**: entre 850 i 950€ mensuals
**CANDIDATURES**
**NOSALTRES**
**Ludik Concilia sccl **és una cooperativa d'iniciativa social sense ànim de lucre.
El nostre principal objectiu és facilitar la **conciliació** personal, familiar, professional i comunitària de les **persones cuidadores**amb infants a càrrec per fomentar el seu desenvolupament personal i professional. Busquem la corresponsabilitat dels equipaments públics i privats per facilitar espais de cures i lleure, així com fomentar uns **usos responsables i igualitaris del temps**.
**TASQUES A REALITZAR**
- **Desenvolupament d'estratègies de comunicació i màrqueting**:
- **Planificació i execució de campanyes publicitàries**: Crear i executar campanyes publicitàries per promocionar els serveis de la cooperativa. Això inclou la identificació de canals publicitaris efectius, la creació de missatges i contingut persuasiu, la gestió del pressupost publicitari i avaluació dels resultats obtinguts.
- **Gestió de la imatge corporativa**: creació de guies d'estil, la gestió d'elements visuals com el logotip i els colors de la marca, i la supervisió de totes les comunicacions per assegurar que estiguin alineades amb la identitat de la marca.
- **Gestió de xarxes socials i pàgina web**:Planificar, implementar i gestionar la presència de la marca a les xarxes socials. Això implica la creació de perfils a les plataformes com Instagram, LinkedIn, etc., la publicació de contingut regular, la interacció amb els seguidors, l'anàlisi de mètriques i la gestió de la reputació en línia.
- **Creació de contingut**:Generar contingut rellevant i atractiu per a diversos canals de comunicació com la web, xarxes socials, correus electrònics, fulletons, cartellería, notes de premsa, etc. Això pot incloure redacció de texts, creació de gràfics i edició d'imatges i vídeos.
- **Relacions amb mitjans de comunicació**:Desenvolupar i mantenir relacions amb els mitjans de comunicació, redactar comunicats de premsa, coordinar esdeveniments i gestionar la comunicació amb els mitjans.
- **Posicionament de la cooperativa**: Realitzar estudis de mercat i anàlisi de la competència per obtenir informació sobre les tendències, necessitats i preferències del mercat. Definició d'una proposta de valor dels serveis oferts. Crear una experiència de marca conscient.
- **Avaluació i anàlisi de resultats**: Mesurar, monitoritzar i analitzar el rendiment de les activitats de màrqueting per avaluar-ne l'efectivitat.
Tipo de puesto: Media jornada, Contrato temporal
Duración del contrato: 6 meses
Salario: 850,00€-950,00€ al mes
Horas previstas: 20 a la semana
Beneficios:
- Flexibilidad horaria
- Teletrabajo opcional
Horario:
- De lunes a viernes
- Flexibilidad horaria
Experiência:
- comunicación: 1 año (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial