J&J ESTRUCTURISTES SL es una empresa creada l'any 2021 dedicada a la construcció d'estructures de formigó. Malgrat que la història de J&J ESTRUCTURISTES es relativament recent els seus fundadors acrediten una llarga trajectòria en el sector de la construcció i la promoció immobiliària que es remunta a principis dels 90. L'activitat de negoci a l'actualitat es circumscriu a la construcció d'estructures de formigó i la gestió patrimonial, estant previst però, la incorporació d'altres activitats com la promoció immobiliària. Per aquest motiu i per tal d'afrontar amb fundades garanties d'èxit el nostre desenvolupament del nostre projecte empresarial estem perfeccionant la nostra estructura de gestió per tal de donar resposta eficaç als nous reptes i requisits de gestió. En conseqüència hem estem iniciat un procés de selección amb l'objectiu d'incorporar professionals contrastats entre els quals el o la comptable es una figura que volem cobrir.
Busquem un/a professional amb sòlids coneixements de comptabilitat, amb ampli domini de les eines ofimàtiques, (programa de comptabilitat, Excel avançat, etc), familiaritzat amb els processos que actualment configuren el dia a dia del lloc, (registre factures SII, domini dels entorns i eines digitals, facturació, comunicació amb les administracions, etc). L'objectiu de la gerència a mig termini es delegar en aquesta figura tot el referent a aquesta important disciplina, per tant, ha de ser una persona disposada a assumir responsabilitats i treballar de forma autònoma i proactiva. Ha de ser una persona ordenada i molt metòdica, amb un alt nívell d'autoexigència i orientat a l'excel-lència i la millora continuada. - Requisits imprescindibles del perfil professional: coneixements necessaris (formació reglada. Ocupacional. Etc., títols i cursos) i habilitats alt nívell de comptabilitat, preparació d'estats financers, balanços, seguiment de clients i proveïdors. alt nívell d'ofimàtica sobre tot de full de càlcul excel i programa de comptabilitat que permeti respondre als requeriments de gestió experiència demostrable treballant en departament d'administració d'una pime amb un bon nívell de gestió comptable. familiaritzat amb els processos ofimàtics imprescindibles com ara registre sii, comunicació amb les administracions, habilitats digitals.
- Experiència 2 anys. Experiència 2 anys
- TÍTOL D'ESPECIALITZACIÓ PROFESSIONAL
- títol fp de grau superior - administració
- Competències / coneixements: formació acadèmica acreditable a nívell de cicle formatiu de grau superior que no tingui barreres tècniques i de coneixement a l'hora de dissenyar, desenvolupar i implementar sistemes de gestió vinculats amb la comptabilitat.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa