Consultoría en Recursos Humanos especializada en búsqueda, atracción y desarrollo de talento.
Ayudamos a las empresas a detectar, captar, incorporar y retener su capital humano a través de herramientas como el headhunting, la evaluación de potencial, la formación o el acompañamiento en procesos de cambio.
El nostre client és un estudi creatiu de màrqueting especialitzat en branding i comunicació visual, amb una destacada reputació en el sector i en ple procés d'expansió.
Per aquest motiu, precisa incorporar un/a: COMMUNITY MANAGER T'ocuparàs de crear, planificar i executar campanyes de xarxes socials per aconseguir audiència, així com de gestionar i monitoritzar els perfils dels clients a les RRSS (programació de publicacions, respostes a comentaris, etc.)
També gestionaràs i actualitzaràs els actius visuals a les xarxes, analitzaràs dades i elaboraràs informes de rendiment.
A més, col·laboraràs amb la resta de l'equip en la creació de continguts, et mantindràs al dia de les tendències en el sector i participaràs activament en la millora i impuls de la marca pròpia.
Què busquem?
Busquem una persona altament creativa, amb excel.lents habilitats de redacció y passió pel màrqueting i el Social Media, amb un estil de treball resolutiu, autoexigent i detallista.
El nivell de formació ideal és de Grau en Màrqueting, Comunicació, Comunicació Audiovisual, Periodisme, Disseny, o camps relacionats.
Si tens coneixements en Copywriting i/o eines de disseny com Photoshop o Illustrator serà un plus: aquesta companyia destaca per una comunicació fresca i innovadora.
Què oferim?
Aquesta posició està ubicada a les rodalies de Girona i requereix una presència del 100% de la jornada laboral a les instal·lacions de l'empresa.
A canvi, el nostre client ofereix: Clares opcions de desenvolupament professional Pla de carrera Horari flexible Formació inicial i continuada a càrrec de l'empresa Excel.lent ambient de treball, amb un equip jove, il.lusionat i compromès.