Community Manager

Detalles de la oferta

Gestió de xarxes socials: Administrar els comptes de xarxes socials de JARC, incloent-hi Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, entre altres.
Creació de contingut: Desenvolupar i publicar contingut original i atractiu, com ara publicacions, articles de blog, vídeos i infografies.
Interacció amb la comunitat: Respondre als comentaris, missatges i mencions dels usuaris, fomentant una comunicació bidireccional i constructiva.
Monitorització i anàlisi: Fer un seguiment de les mètriques de les xarxes socials, analitzar el rendiment de les publicacions i elaborar informes periòdics per avaluar l'eficàcia de les estratègies.
Planificació de campanyes: Dissenyar i executar campanyes de màrqueting digital per promoure les activitats i iniciatives de JARC.
Gestió de crisis: Gestionar situacions de crisi a les xarxes socials amb professionalitat i rapidesa, mantenint la imatge positiva de l'organització.
Col·laboració interna: Treballar estretament amb altres departaments per assegurar que el contingut i les comunicacions estiguin alineats amb els objectius generals de JARC.Experiència 1 mesos. Es valora experiència però no és imprescindible
TÍTOL DE GRAU
Comunicació, Màrqueting, Publicitat, Relacions Públiques o Periodisme.
català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Competències / coneixements: Creativitat: Capacitat per generar idees fresques i contingut atractiu que capti l'atenció de l'audiència1.
Coneixements tècnics: Domini de les eines i plataformes digitals, com ara les diferents xarxes socials, eines de programació de contingut i analítica web.
Comunicació efectiva: Habilitat per transmetre missatges clars i atractius, adaptant l'estil de comunicació a diferents plataformes i audiències1.
Gestió del temps: Capacitat per gestionar múltiples tasques i projectes simultàniament, complint amb els terminis i prioritzant les activitats més importants1.
Analítica: Capacitat per interpretar dades, identificar tendències i realitzar ajustos estratègics basats en els resultats1.
Empatia: Capacitat per entendre i respondre a les necessitats i preocupacions de la comunitat, fomentant una relació positiva i constructiva1.
Resolució de problemes: Habilitat per gestionar situacions de crisi i resoldre problemes de manera ràpida i eficient1.
Treball en equip: Capacitat per col·laborar amb altres departaments i treballar en equip per assolir els objectius comuns
Disponibilitat de vehicle
Permisos de conduir: bContracte laboral indefinit
Jornada completa
Salari mensual brut des de '1500' fins a '2000'
Altres dades d'interès: El sou dependrà de l'experiència prèvia, el període de formació necessari i les capacitats demostrades. 14 pagues + prima segons resultats de l'entitat


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Soc

Requisitos

Spcialiste Du Marketing Local (Est Du Canada)

Parsons Xtreme Golf (PXG) a été fondée par l'entrepreneur et philanthrope américain Bob Parsons dans le seul but de concevoir et développer les meilleurs clu...


Isarta - Lleida

Publicado 23 days ago

Conseiller(Re) Marketing

DESCRIPTION DE POSTEConseiller ou conseillère, MarketingChambre de commerce du Montréal métropolitainLa Chambre de commerce du Montréal métropolitain (la Cha...


Isarta - Lleida

Publicado 23 days ago

Tècnic/A Comunicació

Donar suport a l'equip de comunicació i captació de fons: - Elaboració de continguts per les xarxes socials de l'entitat. Gestió i seguiment de diferents per...


Oficina De Treball Del Soc - Lleida

Publicado 19 days ago

Plaça D'Administratiu De Serveis Generals Cido

Ajuntament d'Oliana. 1 plaça d'Administratiu de serveis generals. Concurs oposició o valoració de mèrits i prova. Laboral temporal. El termini s'obrirà l'end...


Ajuntament D'Oliana - Lleida

Publicado 21 days ago

Built at: 2025-01-06T00:35:01.586Z