Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Funcions i requisits de la vacant COMERCIAL BACK OFFICEEl nostre client, empresa dedicada a la importació i distribució a la península ibèrica de productes del sector salut, precisa incorporar un/a:
CUSTOMER SERVICE Reportant a direcció i coordinant-se estretament amb els departaments de compres, logística i magatzem, la persona a incorporar s'ocuparà de:
Atendre als clients per telèfon i telemàticamentIntroduir les comandes al sistemaCoordinar-se amb compres i magatzem-logística per fer el seguiment de la comanda i informar el client.Controlar / elaborar albarans, factures, etc.Seguiment, control i reclamació de pagamentsGestió d'incidències respecte a garanties, transport, entregues...Suport administratiu a l'equip comercialQué busquem? Per tal que la teva candidatura sigui considerada per la posició, apreciarem que comptis amb un mínim de 3 anys d'experiència en rols similars, i que demostris coneixements en atenció al client, gestió de comandes, administració de vendes i facturació.
Valorarem perfils provinents de diversos sectors, especialment aquells relacionats amb la comercialització de productes per la salut.
El nivell de formació ideal és universitari. També és fonamental que tinguis un nivell d'anglès mínim de B2 i bons coneixements del paquet Office i de CRM, ja que utilitzaràs aquestes eines a diari.
Condicions que ofereix l'empresa: De dilluns a dijous de 8:00 - 17:00 i divendres de 8:00 - 14:00
Nivell d'experiència: Per tal que la teva candidatura sigui considerada per la posició, apreciarem que comptis amb un mínim de 3 anys d'experiència en rols similars, i que demostris coneixements en atenció al client, gestió de comandes, administració de vendes i facturació.
#J-18808-Ljbffr