Comercial - Administrativo - Atención Al Cliente

Detalles de la oferta

Som una empresa productora o distribuïdora de productes frescos i ecològics, i ens trobem cercant personal per administració comercial i atenció al client.
Oferim una posició estable amb contracte indefinit en una jornada partida de dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 16:00 a 19:00 **(horari no modificable)**

Com a comercial administratiu i atenció al client, es realitzarien les següents tasques:

- Seguiment dels clients actuals
- Captació de nous clients
- Entrar comandes al sistema
- Funcions administratives
- Funcions d'atenció al client

En resum, si estàs buscant una feina estable, estàs interessat en el món gastronòmic i en treballar realitzant tasques de comercial administratiu amb contacte constant amb els clients, fes-nos arribar el teu currículum i et contactarem per concertar una entrevista personal.
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato indefinido

Salario: A partir de 15.500,00€ al año

Beneficios:

- Pago de kilometraje
- Teléfono de empresa

Horario:

- Jornada partida

Tipos de compensaciones complementarias:

- Plan de comisiones

Consideraciones ante la COVID-19:
Disponsem de mascaretes i gel.
Posibilidad de trasladarse/mudarse:

- Viladecans, Barcelona: Desplazarse al trabajo sin problemas o planificar mudarse antes de comenzar a trabajar (Obligatorio)

Educación:

- Bachillerato (Obligatorio)

Experiência:

- comercial horeca: 3 años (Deseable)

Idioma:

- Catalán (Obligatorio)
- Inglés (Deseable)

Licencia/Certificación:

- Carnet de conducir B (Obligatorio)

Ubicación del trabajo: Una ubicación


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Plaça De Tècnic De Gestió A La Secretaria - Yx418

Generalitat de Catalunya - Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació. Posició: 1 plaça de Tècnic de gestió a la Secretaria d'Agenda Rural. Ti...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

Z708 Administrativo Comercial Constructora Y Inmobiliaria

Buscamos un perfil administrativo con experiencia en el sector de la construcción y la inmobiliaria. Que sea serio/a y disponga de ciertos valores importante...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

(Gd957) Auxiliar Administrativo/A

Necesitamos un/a auxiliar administrativo/a para trabajar en empresa situada cerca de Torelló y realizar las siguientes funciones: Recepción. Atención al clie...


Ares Consultores - Barcelona

Publicado 6 days ago

Recepcionista (Sector Inmobiliario)

Estamos especializados en Investigación, Consultoría, Sistemas y Aplicaciones en Recursos Humanos. La Diferencia: La implicación con los objetivos empresaria...


Ingenieros Consultores Y Servicios De Asesoramiento, S.L. - Barcelona

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-15T11:38:04.695Z