Time type: Full time
Posted on: Posted 4 Days Ago
Job requisition id: JR5694
Barceló Group is a family-owned company founded in 1931 by Simón Barceló in Mallorca (Spain).
Our expansion to the world's major destinations, along with our clear growth strategy, has allowed us to position ourselves as the 2nd largest chain in Spain and one of the top 30 in the world in terms of the number of rooms.
Our commitment to ensuring the satisfaction of our visiting guests and the well-being of our entire team has been rewarded with the "Best Hotel Management Company in the World" award at the latest edition of the World Travel Awards, considered the Oscars of the international tourism sector.
Currently, Barceló Hotel Group has 270 urban and resort hotels with 4 and 5 stars, totaling over 60,000 rooms distributed in 24 countries.
These hotels are marketed under four brands that allow us to provide our guests with a clear differentiating value in terms of both quality and service: Royal Hideaway Luxury Hotels & Resorts, Occidental Hotels & Resorts.
Do you want to be part of our story?
Join our team!
What will you do?Coordinar todas las actividades del Departamento de Recursos Humanos de los Hoteles asignados en el clúster, integrando la Administración de personal, Relaciones Laborales, Selección, Desarrollo de Personas y Prevención de riesgos laborales.
Asegurará que los procesos administrativos para el personal del negocio cumplan con la legislación vigente (contratación, nóminas, seguros sociales, impuestos etc.).
Preverá y controlará el presupuesto de los proyectos asignados en su área de responsabilidad, así como el seguimiento y el control del mismo.
Planificará y distribuirá aquellas acciones necesarias para lograr los objetivos marcados por la Dirección de zona y por la Dirección de RRHH, con un doble reporte sobre su seguimiento y sus principales indicadores.
Será el enlace entre la Dirección de Recursos Humanos y las unidades de negocio, para asegurar una comunicación fluida entre ambas partes así como la optimización en la gestión diaria.
What are we looking for?Grado en Relaciones Laborales, Derecho o similar.Experiencia mínima de 5 años en puesto generalista de RRHH o 3 años en puesto similar, con personal a su cargo.Nivel alto de inglés.Capacidad de Organización.Habilidad para la resolución de incidencias.Capacidad para gestionar equipos y para la toma de decisión.Iniciativa y proactividad.You will have the opportunity to work in a flexible, collaborative, and responsible work environment, surrounded by the best colleagues.
#J-18808-Ljbffr