ACEBSA som una empresa nascuda a Girona, amb un recorregut de 75 anys dins del sector químic, i amb producte de referència a nívell internacional. Ens trobem en fase de creixement de la nostra planta ubicada a Riudellots de la Selva, per això estem seleccionant; a un/a Cash Managment Analyst (Gestor/a de cobraments) per a formar part del nostra departament financer. En dependència de Direcció Financera la persona seleccionada es responsabilitzarà de:
Funcions: - Gestionar proactivament els cobraments segons les directrius marcades - Conciliacions bancàries-ERP amb la comptabilització dels cobraments - Gestió del risc disponible - Suport en la gestió de la pòlissa d'assegurança de crèdit - Gestió i seguiment d'incidències - Gestió informació interna entre diferents departaments - Ordenar, classificar, i arxivar expedients i documentació de l'área.
- Experiència 2 anys. Experiència prèvia (1-2 anys) en Gestió de Cobraments
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- Administració i Finances ( o similar)
- anglès (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar)
- Competències / coneixements: - Formació a nívell CFGS Administració o Grau en Administració i Direcció Empreses, o similar - Persona autònoma, amb bona capacitat d'adaptació, habilitats comunicatives, i metòdiques. Busquem gent dinàmica, amb ganes d'aprendre i que busqui un projecte a llarg termini, en un entorn industrial.
- Disponibilitat de vehicle
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Altres beneficis: - Incorporació a un projecte sòlid i amb creixement, pla de formació a càrrec de l'empresa. - Contracte inicial de substitució (durada 1 any) - De dilluns a dijous (08:00 - 13:30 / 15:00 - 17:30) Divendres de (08:00 a 14:00) - Interessant paquet retributiu a negociar segons l'experiència, més altres beneficis addicionals de la companyia. Si creus que aquesta oferta pot encaixar amb el projecte que estàs buscant, no ho dubtis, inscriute a la nostra oferta.