Empresa amb activitat de fabricació, ubicada a les rodalies de Lleida, requereix Cap FINANCES i ADMINISTRACIÓ.Funcions: S'espera que sigui la persona responsable de la gestió administrativa i financera de l'empresa client. Es destaca dins les seves funcions:Organitzar i crear procediments, ajudar a implantar canvi informàtic (SAP), etc.Gestió administrativa i financera, ex.: Pagaments, Tresoreria, Bancs, Comptabilitats, Costos, Control Proveïdors (compres/preus/..), Control hores i gestió laboral o PRL coordinant-se amb la gestoria i empresa de PRL, etc.Es requereix:Professional amb experiència en Gestió Administrativa - Financera, almenys 5 anys i amb una continuïtat i regularitat en la seva trajectòria laboral.Persona que ha liderat la millora de procediments, responsable, organitzada, que sap treballar amb autonomia i criteri, que sap gestionar la seva feina i treballar en equip.Oferta de feina per a Tècnics i Caps d'Administració/Finances amb interès per treballar en la millora de procediments i assumint la responsabilitat: Cap Administració i/o Direcció Financera, Secretaria de Direcció Financera - Comptable - Tècnic Financer.Formació reglada desitjada nivell Grau, especialitat administració i finances.Imprescindible EXCEL - SAP, nivell avançat.Residència zona Lleida/comarques limítrofes.S'ofereix:Incorporació amb contracte laboral i alta S.S. Fix en plantilla. Treballarà en una empresa molt sòlida, econòmicament autosuficient amb els seus propis recursos, amb més de 30 anys d'activitat. Ambient de treball agradable i competent.Es facilita formació continuada, i recursos o suport amb altres empreses externes (assessories-gestories, etc.) d'acord amb les necessitats que es generin.Treball estable. Horari de feina de Dilluns a Divendres: 08:00 a 17:00 - 40 hores setmanals.Nivell salarial a acordar entre les parts. Imprescindible referències professionals.Discreció i confidencialitat en tot el procés.
#J-18808-Ljbffr