Empresa amb activitat de fabricació, ubicada a les rodalies de Lleida, requereix
**Cap FINANCES i ADMINISTRACIÓ**
Funcions: S'espera que sigui la persona responsable de la gestió administració i financera de l'empresa client, Es destaca dins les seves funcions:
- Organitzar i crear procediments, ajudar a Implantar canvi informàtic (SAP), etc.
- Gestió administrativa i financera, ex.: Pagaments, Tresoreria, Bancs, Comptabilitats, Costos, Control Proveïdors (compres/preus/..), Control hores i gestió laboral o PRL coordinant-se amb la gestoria i empresa de PRL, etc.
Es requereix:
- Professional amb experiència en Gestió Administrativa - Financera, Almenys 5 anys i amb una continuïtat i regularitat en la seva trajectòria laboral.
- Es cerca la persona que ha liderat la millora de procediments, organització, responsable, organitzada, que sap treballar amb autonomia i criteri, que sap gestionar la seva feina i treballar en equip.
- Oferta de feina per a Tècnics i Caps d'Administració/Finances amb interès per treballar en la millora de procediments i assumint la responsabilitat: Cap Administració i/o Direcció Financera, Secretaria de Direcció financera - Comptable - Tècnic Financer.
- Formació reglada desitjada nívell Grau, especialitat administració i finances..
- Imprescindible **EXCEL - SAP**, nívell avançat.
- Residencia zona Lleida/comarques limítrofes.
**_ S'ofereix:_**
- Incorporació amb Contracta laboral i alta S.S.. Fix en plantilla. Treballarà en una empresa molt sòlida, econòmicament autosuficient amb els seus propis recursos, amb més de 30 anys d'activitat. Ambient de treball agradable i competent.
- Es facilita formació continuada, i recursos o suport amb altres empreses externes (assessories-gestories, etc.) d'acord amb les necessitats que es generin.
- Treball estable. Horari de feina de Dilluns a Divendres: 08:00 a 17:00 - 40 hores setmanals.
- Nívell salarial a acordar entre las parts. Imprescindible referències professionals.
**Discreció i confidencialitat en tot el procés