Cap De Recepció - Hotel 5 - (Girona)

Detalles de la oferta

Empresas: Hostaljobs Hotel 5* situat a Lloret de Mar amplia el seu equip a la recerca de responsable per estar al capdavant de l'equip de recepció, amb feina estable durant tot l'any.Si ets una persona que gaudeix del tracte amb el client, resolutiva, amb habilitats de lideratge i tens experiència com a 2n o cap de recepció d'hotel 4 o 5*...Et volem conèixer! Les teves FUNCIONS seran: - Dirigir a lequip de recepció i responsabilitzar-se dels serveis al client VIP, supervisant i coordinant tots els departaments implicats.- Proporcionar orientació i direcció per garantir que es compleixen els procediments i polítiques de lhotel i sassoleixin els objectius establerts en el departament.- Formar, supervisar, dirigir, orientar i donar suport a l'equip.- Distribuir les tasques i funcions dels membres de l'equip de 5-8pax, verificant el seu desenvolupament.- Distribució de torns, horaris, dies festius i vacances.- Participiar en la selecció de nou personal del departament.- Implementar noves estratègies comercials d'up-selling i cross-selling.- Controlar que es compleixin els protocols i polítiques relatius a atenció al client, maneig de caixa, cobraments, facturació, tarifes, etc.- Col·laborar amb la resta de departaments i la direcció per desenvolupar i implementar processos de millora contínua.- Garantir una bona comunicació entre tots els departaments.- Assistir a reunions d'organització interna amb direcció i gestionar reunions amb el seu departament.- Gestionar, resoldre i donar resposta o solució a les incidències o reclamacions que sorgeixin.Administrar software d'avaluació d'experiència del client.Les CONDICIONS de la posició són: - Incorporació immediata.- Contracte estable, directe amb l'establiment.- Horaris amb flexibilitat, segons necessitats.- 2 dies festius setmanals.- Salari 28.000-30.000 bruts/any.Requisitos : - Formació valorable: Grau en Turisme.- Experiència mínima: 3 anys en una posició similar (recepció hotel 4 o 5*).- Tenir coneixement en protocol, funcions de front desk i back office i gestió d'equips.- Idiomes: castellà, anglès i francès (domini), català nivell mig-alt.- Informàtica: Internet, correu electrònic, Office, software gestió hotelera.- Viure a Lloret de Mar o rodalies.- Disposar de carnet i cotxe si es resideix fora de Lloret.PERFIL: Cerquem una persona responsable, amb habilitats de lideratge i motivació d'equips, amb facilitat per al tracte al client, polivalent, resolutiva, flexible, organitzada i comunicativa.IMPORTANT Per poder valorar el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat.En cas contrari, la candidatura serà descartada


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Krm219 | Técnico/A Control De Calidad

Descripción de la oferta de empleo de Técnico/a control de calidad en Banyoles.Necesitamos un/a técnico/a de control de calidad para trabajar en empresa del ...


Eurofirms Group - Girona

Publicado 12 days ago

H714 | Inspector/A Control De Calidad

Seleccionamos Inspector/a de Calidad para dar respuesta a las necesidades de un importante cliente del sector têxtil situado en Tordera. Serás la persona que...


Sgs Española De Control - Girona

Publicado 12 days ago

Administratiu/Va Qualitat

**Descripción**: Desde Temporal Quality estem buscant un/a administratiu/va de qualitat per una empresa d'alimentació a Riudellots de la Selva. Les funcions...


Quality Temporal - Girona

Publicado 12 days ago

Responsable De Qualitat

Tens experiència en qualitat? Busques una millora? T'agradaria liderar un equip?Aquesta oferta pot interessar-te!Des d'Adecco estem cercant, per un important...


Adecco (Spain) - Girona

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-11-14T18:48:13.052Z