Cap De La Xarxa De Centres Socioeducatius (Quedan 3 Días) [Ukb-540]

Detalles de la oferta

La Fundació Pere Tarrés, amb més de 60 anys d'existència, és una organització no lucrativa d'acció social i educativa, dedicada a la promoció de l'educació en el temps lliure, el voluntariat, la millora de la intervenció social i l'enfortiment del teixit associatiu.
Amb el temps la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com ara la formació, la recerca i la gestió.T'apassiona l'àmbit social i educatiu i vols impulsar la xarxa de centres socioeducatius?
Vols contribuir a millorar les oportunitats dels infants i famílies en situació de vulnerabilitat?
Vols coordinar i potenciar el conjunt de centres amb alt impacte en la societat?
Busquem un/a professional amb una sòlida formació en l'àmbit social i educatiu, amb experiència en lideratge de projectes i una gran capacitat per a gestionar i motivar equips.
Si t'apassiona generar impacte social, l'aprenentatge continu, la innovació i el treball en equip, aquesta és la teva oportunitat!Responsabilitats:Atendre, informar i visitar els centres promovent accions d'acompanyament i recolzament.Desenvolupament d'un pla individualitzat a cada entitat.Manteniment d'un vincle constant i continuat amb els centres, adequant-se a la situació particular de cada entitat.Estimular la millora, la innovació i l'impacte d'acció social dels centres socioeducatius, contribuint al creixement de participants i incorporació de nous centres.Impulsar el pla de treball anual i l'acció de la XACS a partir de l'Ideari de la Fundació i del pla estratègic.Assessorar i donar suport als centres en temes pedagògics, de gestió i d'identitat.Contribuir a cercar mitjans econòmics (subvencions) pels centres: beques per activitats, ajuts a projectes, gestió de programes (Pro infància), i d'altres.Avaluar i promoure l'eficàcia pedagògica i social de les activitats dels centres a partir del seguiment de cada centre.Dirigir i coordinar l'equip.Elaborar, seguir i tancar el pressupost i exercici econòmic de l'any vetllant per la sostenibilitat econòmica.Representar institucionalment en organismes.Assegurar la gestió econòmica, fiscal i laboral.Un projecte amb propòsit: Contribuir a millorar la qualitat de vida dels infants, joves i famílies.Flexibilitat i conciliació: Gaudeix d'un horari flexible i la possibilitat de teletreballar.Requisits:Formació universitària de l'àmbit social i/o educatiu.Experiència prèvia mínima de 5 anys en l'àmbit d'ONG i en la gestió de ONL (persones i equips, ajuts, gestió econòmica,...).Experiència en el món de l'educació o de l'acció i també en treball en xarxa, i negociació i relació amb Administracions Públiques.Coneixement del sector del lleure o acció social i especialment en infància en risc.Competències altes en gestió i direcció d'organitzacions i equips.Recerca de finançament, demanda de subvencions i gestió de pressupostos.Capacitat de treball en xarxa, i interlocució per obtenir resultats amb AAPP i entitats.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Mozo/A Almacén Con Pda

Desde la oficina de **RAS INTERIM MARTORELL** seleccionamos a **MOZOS/AS DE ALMACÉN CON EXPERIENCIA EN PICKING **para importante empresa têxtil ubicada en Ca...


Ras-Interim Martorell - Barcelona

Publicado 9 days ago

Auxiliar Departamento Tráfico Gls - Empresa

Empresa de paquetería Gls, ubicada en la zona de La Maquinista 08030, busca personal de tráfico. Jornada completa.


Servex K10 Logistics - Barcelona

Publicado 9 days ago

Mozo De Almacén

Se busca persona que pueda dirigir un equipo de 3 personal en almacén y 3 en producción-manipulados. Es importante tener claro que como el trabajo de gestión...


Solchem Nature Sl - Barcelona

Publicado 9 days ago

Mozo/A Almacén Con Pda

Desde la oficina de **RAS INTERIM MARTORELL** seleccionamos a **MOZOS/AS DE ALMACÉN CON EXPERIENCIA EN PICKING **para importante empresa ubicada en Sant Vice...


Ras-Interim Martorell - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2025-01-13T06:20:33.027Z