Cap D'Àrea Territorial Programes D'Inclusió

Detalles de la oferta

A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l'habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d'acompanyament social, promocionant les capacitats i l'autonomia de les persones.

**Estem cercant una persona per cobrir la vacant de cap d'área territorial dels Programes d'Inclusió Residencial al Vallés Occidental.**

**FORMACIÓ**:

- **Formació reglada en ciències socials: Antropologia, ciències polítiques, sociologia, educació social, treball social, pedagogia, psicopedagogia, psicologia o altres.**

**Experiència**:

- **Tres anys d'experiència en les funcions i tasques descrites.**

**FUNCIONS I TASQUES**:
Elaborar els dissenys necessaris i la presentació de subvencions per obtenir el finançament per als projectes segons els criteris generals acordats per l'any, assegurant que s'acompleixen els requisits interns i els dels clients finançadors, d'acord amb les indicacions del procés de disseny de projectes.
- Planificar els projectes, d'acord amb les directrius generals, assegurant la resposta adequada als requeriments i les instruccions dels diversos clients finançadors en cas de tenir-los i els criteris de qualitat interns.( pla de treball i fer el seguiment dels objectius ,accions i indicadors)
- Expandir territorialment els programes d'inclusió residencial, d'acord amb les línies estratègiques marcades per la Direcció, detecció de clients i vistes i propostes tècniques amb suport de la direccio de l'área.
- Representar a l'entitat en els espai de partició territorial.
- Garantir la coordinació amb els clients finançadors, aportant la documentació, seguiment i justificació necessàries
- Dissenyar i ajustar les metodologies de treball i desenvolupament de competències emprades a Prohabitatge per al treball amb les famílies ateses als serveis de suport de l'entitat.
- Planificar els recursos per l'execució de l'activitat, elaboració d'informes i liderar l'equip per la millora de l'atenció i les propostes ajustos.
- Fer el seguiment, organitzar l'execució dels serveis d'acord amb els objectius marcats en els dissenys dels diferents projectes, assegurant que es compleixen els criteris de qualitat interns i la normativa del client finançador.
- Encarregar-se de l'adequació dels espais i infraestructures de treball per a els i les professionals del seu projecte, assegurant el recursos necessaris i prenen les mesures de PRL establertes per l'entitat per portar a terme les accions
- Acollir a les noves incorporacions al projecte i al lloc de feina, establir un calendari de seguiment setmanal el primer mes per poder conèixer totes les tasques a realitzar, verificar que el/la professional disposa de competències necessàries per el perfil.
- Organitzar la distribució de responsabilitats i accions dins l'equip aprofitant el coneixements aportats pel conjunt.
- Planificar la cobertura de vacances seguint les instruccions de la Direcció
- Detectar les potencialitats i debilitats de l'equip i el projecte per indicar mesures correctores, realitzar avaluacions del desenvolupament de les professionals lloc de treball i anuals del funcionament dels equips.
- Executar accions directes establertes en els projectes i els plans de treball ( seguiment acompanyament de casos, o accions del programa) en funció de la planificació anual del projecte.
- Realitzar accions de difusió per a la derivació de casos o per desplegar les accions establertes.
- Acompanyar a l'equip en l'aplicació dels processos de qualitat assignats i vinculats, així en relació a la puntualitat, el rigor tècnic i la coherència en el model d'intervenció de l'entitat
- Assegurar que es realitzen els registres de dades generals del projecte, els informes periòdics de seguiment i dels indicadors.
- Elaborar informes de seguiment de l'Àrea PIR i dels casos, si s'escau.
- Realitzar orientacions tècniques per a la intervenció i en el cas que dimensionin a la figura de coordinació ho trasllada a la Direcció per valorar la necessitat formativa.
- Coordinar-se amb les referents externes de projecte per al seu seguiment i assegurar que l'equip educadores gestionen les derivacions de casos i les sortides.
- Participar en grups de treball en representació de l'entitat d'acord amb les propostes realitzades per la responsable vinculat al seu projecte.
- Participar en la formació interna i externa d'acord amb les propostes realitzades per la Direcció.
- Dinamitzar la creació de les memòries pel conjunt de l'equip com a eina de reportar la feina feta.
- Dinamitzar per poder disposar d'una avaluació del grau de satisfacció dels grups d'interès envers els projectes i


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Especialista En Contabilidad De Mercados Financieros

**Banco Sabadell **es el cuarto grupo bancario privado español, integrado por diferentes bancos, marcas, sociedades filiales y sociedades participadas que ab...


Banco Sabadell S.A. - Barcelona

Publicado 9 days ago

Cap De Compres (Ps-95)

**The Room Studio **, estudi d'interiorisme i decoració amb constructora pròpia (The Room Work) que realitzen obra nova, reformes integrals d'habitatges, loc...


Col·Legi De L'Arquitectura Tècnica De Barcelona - Barcelona

Publicado 9 days ago

Computational Scientist In The Group 'Evolutionary Processes Modeling'

The Institute The Centre for Genomic Regulation (CRG) is an international biomedical research institute of excellence, based in Barcelona, Spain, with more t...


Center For Genomic Regulation - Barcelona

Publicado 9 days ago

Chief Financial Officer (Cfo)

The Universal Kraft group has been actively developing renewable energy solutions for over 20 years. Our projects span from small hydro, wind, and solar to w...


Universal Kraft - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-25T11:27:15.148Z