Cap D'Administració

Detalles de la oferta

La Fundació Bellaire, centre educatiu específic per a infants i adolescents diagnosticats de TEA (trastorns de l'espectre autista), precisa contractar a un/a professional de la Gestió Administrativa amb experiència en desenvolupament de tasques administratives, comptables i laborals.

En l'àmbit organitzatiu, aquesta figura professional aplica les directrius fixades pel Patronat sota la supervisió i control de la Direcció del centre que vetlla per l'execució d'aquestes.

Tareas

**ADMINISTRACIÓ**: Realitzar funcions de caire administratiu i de suport a l'organització del centre.
- Gestionant els correus electrònics i el telèfon institucional.
- Organitzant i arxivant la documentació administrativa.
- Controlant les contractacions: bancs, assegurances, PRL, manteniment i subministraments, neteja, menjador i sortides.
- Fent les compres de materials i portar el control de costos.
- Vetllant per l'acompliment de serveis d'empreses de manteniment
- Preparant documentació per la renovació del Consell Escolar.
- Comunicant a les famílies temes del seu àmbit de responsabilitat (cartes informatives, gestió de beques i ajuts, etc.)
- Donant suport i fent tasques vinculades al servei de transport i menjador escolar (controls assistència, altes, baixes, etc.).

**COMPTABILITAT**: Dur a terme la gestió comptable informatitzada i controlar la tresoreria.
- Coneixent i aplicant el Pla General Comptable.
- Elaborant les factures, els cobraments i els pagaments bancaris.
- Fent les gestions comptables que es deriven de la facturació.
- Controlant i comptabilitzant les amortitzacions.
- Duent a terme la gestió i control de la tresoreria, realitzant el pressupost del curs i fent el seguiment econòmic del centre.
- Informant dels aspectes econòmics, redactant informes i balanços (per consell escolar, patronat, auditories, etc.).

**LABORAL**: Fer tasques d'administració de personal en coordinació amb la Gestoria.
- Coordinant-se amb la gestoria per altes i baixes de personal, ITs, etc.
- Acomplint la contractació del personal, signant contracte i full LOPD.
- Gestionant la formació de PRL per al personal nou i la vigilància de la salut anualment (reconeixements mèdics).
- Revisant les nòmines (fa la gestoria) i efectuant el pagament.
- Controlant els pagaments d'IRPF i Seguretat Social.

**ORGANISMES OFICIALS**: Planificar, executar i vetllar pels tràmits i obligacions amb organismes oficials.
- Realitzant i presentant a l'Agència Tributària l'impost de societats.
- Sol-licitant certificats d'estar al corrent de pagaments a la Seguretat Social i a Hisenda.
- Tramitant l'assegurança obligatòria d'alumnes majors de 14 anys.
- Fent servir els aplicatius informàtics de gestió que s'escaiguin.

**Requisitos**:
**1. PERFIL COMPETENCIAL**:
**2. Competències bàsiques**:

- Coneixement del català (C1) i castellà.
- Coneixement i ús de programes de gestió (ofimàtica).

**Competències tècniques**:

- Dominar l'ús de tècniques i estratègies de gestió administrativa (facturació, gestió de proveïdors, gestió de bancs, etc.).
- Disposar de coneixements consolidats de comptabilitat, control dels procediments i les eines de gestió comptable (Pla comptable, Sage 50).
- Tenir coneixements d'economia i finances per dur a terme la gestió pressupostària (interpretació i anàlisi de comptes, seguiment de balanços i PiG, etc.).
- Conèixer el sistema i les tècniques de gestió fiscal (funcionament d'impostos, retencions, liquidacions i altres similars).
- Tenir coneixements sobre gestió laboral (revisió i supervisió de contractes i nòmines).
- Saber elaborar i redactar documents i informes de l'área administrativa i econòmica.
- Controlar la normativa bàsica i legislació aplicable al seu àmbit de responsabilitat.

**Competències transversals**:

- Orientació a les persones: Comprèn l'interès i disposició cap a les persones, interactuant aplicant l'empatia, l'expressió assertiva i l'escolta activa. Denota vocació de servei, esforçant-se per ajudar les persones i donar resposta a les seves necessitats amb un tracte acollidor i professional.
- Responsabilitat: Suposa desenvolupar les funcions del lloc de feina amb eficàcia, eficiència i qualitat, des de la implicació i el compromís. Capacitat de fixar objectius i afrontar situacions laborals diverses, optimitzant els recursos i tenint en compte els requeriments i les indicacions rebudes.
- Compromís: Implica conèixer i respectar l'ideari de la Fundació, creure en el projecte i participar-hi de manera activa i continuada. Demostra ser capaç d'incorporar, transmetre i defensar els valors i finalitats de la Fundació alineant-los amb el compromís personal vers l'actuació professional.
- Flexibilitat: Fa referència a l'habilitat d'adaptar-se i treballar eficaçment en una gamma àmplia de situacions de diversa complexitat, establint relacions laborals amb persone


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Aml/Cft Supervisor (French Speaking) On Site

AML/CFT Supervisor (French Speaking) On Site Job Title: AML/CFT Supervisor (French Speaking) On Site Job Description Experience the power of a game-changing ...


Concentrix - Barcelona

Publicado 15 days ago

Sr. Analyst, Governance, Risk And Compliance

Bunge has an exciting opportunity available for Sr. Analyst, Governance, Risk and Compliance. In this role you will be part of a global team working on chall...


Bunge Iberica Sa - Barcelona

Publicado 15 days ago

Encargado/A De La Asesoría A Los Clientes

Empresa fabricante de calzado busca una figura para ser incluido como empleado / a en las consultas. Tareas : Acogida y asistencia a la venta, garantizando u...


El Solar - Barcelona

Publicado 25 days ago

[Oqd-269] - Responsable De Administración Y Finanzas

FUNCTIONS En dependencia del Chief Revenue Officer, las responsabilidades principales del puesto son: Elaboración Presupuesto, seguimiento del mismo y anális...


Catenon - Barcelona

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-12-01T05:54:00.791Z