La Fundació Bellaire, centre educatiu específic per a infants i adolescents diagnosticats de TEA (trastorns de l'espectre autista), precisa contractar a un/a professional de la Gestió Administrativa amb experiència en desenvolupament de tasques administratives, comptables i laborals.
En l'àmbit organitzatiu, aquesta figura professional aplica les directrius fixades pel Patronat sota la supervisió i control de la Direcció del centre que vetlla per l'execució d'aquestes.
Tareas
**ADMINISTRACIÓ**: Realitzar funcions de caire administratiu i de suport a l'organització del centre.
- Gestionant els correus electrònics i el telèfon institucional.
- Organitzant i arxivant la documentació administrativa.
- Controlant les contractacions: bancs, assegurances, PRL, manteniment i subministraments, neteja, menjador i sortides.
- Fent les compres de materials i portar el control de costos.
- Vetllant per l'acompliment de serveis d'empreses de manteniment
- Preparant documentació per la renovació del Consell Escolar.
- Comunicant a les famílies temes del seu àmbit de responsabilitat (cartes informatives, gestió de beques i ajuts, etc.)
- Donant suport i fent tasques vinculades al servei de transport i menjador escolar (controls assistència, altes, baixes, etc.).
**COMPTABILITAT**: Dur a terme la gestió comptable informatitzada i controlar la tresoreria.
- Coneixent i aplicant el Pla General Comptable.
- Elaborant les factures, els cobraments i els pagaments bancaris.
- Fent les gestions comptables que es deriven de la facturació.
- Controlant i comptabilitzant les amortitzacions.
- Duent a terme la gestió i control de la tresoreria, realitzant el pressupost del curs i fent el seguiment econòmic del centre.
- Informant dels aspectes econòmics, redactant informes i balanços (per consell escolar, patronat, auditories, etc.).
**LABORAL**: Fer tasques d'administració de personal en coordinació amb la Gestoria.
- Coordinant-se amb la gestoria per altes i baixes de personal, ITs, etc.
- Acomplint la contractació del personal, signant contracte i full LOPD.
- Gestionant la formació de PRL per al personal nou i la vigilància de la salut anualment (reconeixements mèdics).
- Revisant les nòmines (fa la gestoria) i efectuant el pagament.
- Controlant els pagaments d'IRPF i Seguretat Social.
**ORGANISMES OFICIALS**: Planificar, executar i vetllar pels tràmits i obligacions amb organismes oficials.
- Realitzant i presentant a l'Agència Tributària l'impost de societats.
- Sol-licitant certificats d'estar al corrent de pagaments a la Seguretat Social i a Hisenda.
- Tramitant l'assegurança obligatòria d'alumnes majors de 14 anys.
- Fent servir els aplicatius informàtics de gestió que s'escaiguin.
**Requisitos**:
**1. PERFIL COMPETENCIAL**:
**2. Competències bàsiques**:
- Coneixement del català (C1) i castellà.
- Coneixement i ús de programes de gestió (ofimàtica).
**Competències tècniques**:
- Dominar l'ús de tècniques i estratègies de gestió administrativa (facturació, gestió de proveïdors, gestió de bancs, etc.).
- Disposar de coneixements consolidats de comptabilitat, control dels procediments i les eines de gestió comptable (Pla comptable, Sage 50).
- Tenir coneixements d'economia i finances per dur a terme la gestió pressupostària (interpretació i anàlisi de comptes, seguiment de balanços i PiG, etc.).
- Conèixer el sistema i les tècniques de gestió fiscal (funcionament d'impostos, retencions, liquidacions i altres similars).
- Tenir coneixements sobre gestió laboral (revisió i supervisió de contractes i nòmines).
- Saber elaborar i redactar documents i informes de l'área administrativa i econòmica.
- Controlar la normativa bàsica i legislació aplicable al seu àmbit de responsabilitat.
**Competències transversals**:
- Orientació a les persones: Comprèn l'interès i disposició cap a les persones, interactuant aplicant l'empatia, l'expressió assertiva i l'escolta activa. Denota vocació de servei, esforçant-se per ajudar les persones i donar resposta a les seves necessitats amb un tracte acollidor i professional.
- Responsabilitat: Suposa desenvolupar les funcions del lloc de feina amb eficàcia, eficiència i qualitat, des de la implicació i el compromís. Capacitat de fixar objectius i afrontar situacions laborals diverses, optimitzant els recursos i tenint en compte els requeriments i les indicacions rebudes.
- Compromís: Implica conèixer i respectar l'ideari de la Fundació, creure en el projecte i participar-hi de manera activa i continuada. Demostra ser capaç d'incorporar, transmetre i defensar els valors i finalitats de la Fundació alineant-los amb el compromís personal vers l'actuació professional.
- Flexibilitat: Fa referència a l'habilitat d'adaptar-se i treballar eficaçment en una gamma àmplia de situacions de diversa complexitat, establint relacions laborals amb persone