Cap D'Administració - Borsa D'Habitatge - Girona [M131]

Detalles de la oferta

Cap d'administració Per a la Borsa d'habitatge a Girona

La teva missió serà vetllar per una correcta gestió administrativa, econòmica i Financera del projecte/Entitat/s al seu càrrec, amb capacitat d'imprimir vitalitat a tota la informació que passi per les seves mans i a l'organització en el seu conjunt, amb subjecció a la legislació vigent, transparència, compromís, vetllant per la sostenibilitat, millora i innovació.

Les funcions principals seran:
Direcció funcional econòmica-financera Donar resposta a les necessitats de les Entitats, potenciar el treball en xarxa entre Entitats i afavorir un bon clima laboral.Estudi i presa de decisions respecte a possibles desviacions pressupostaries.Confecció juntament amb cada gerent i el/la responsable d'administració de cada entitat del pressupost anual.Liderar el pressupost econòmic i el procés administratiu de sol·licitud i/o justificació dels expedients de subvenció de la seva Entitat, identificant i comunicant els riscos associats i anticipant-se a les possibles desviacions que es puguin produir durant l'execució.Suport a les tasques d'auditoria econòmica. Equip de la Gerència Participar a les reunions d'EDE amb actitud resolutiva i propiciant la innovació en els processos.Elaboració de pressupostos per a clients, quan procedeixi.Elaboració de plans de negoci per a noves activitats o projectes estratègics.Analitzar l'origen de les desviacions pressupostaries i participar de la presa de decisions.Gestió integral del F-Alta nou servei. Participar activament a l'assoliment de l'èxit en l'arrancada de nous projectes, coordinació amb d'altres departaments (logística, jurídic, compres...). Direcció de persones:
Coordinar, supervisar i dirigir tècnicament a les persones de l'área administrativa/financera que participen a la gestió de la seva unitat productiva i/o de serveis.Conèixer les necessitats reals del personal, equipament i de recursos en general. Comprovar que poden funcionar de forma autònoma, i amb capacitat per a substituir-se en cas de necessitat.Coneixement de totes les interrelacions entre els departaments i àrees del grup, amb l'objectiu de poder destinar a cada moment i a la persona correcta, la informació que realment necessita. Direcció administrativa de les diferents entitats. Exercir la direcció funcional i jeràrquica de les persones al seu càrrec.Liderar la implantació de nou programari, digitalització i connectivitat de les dades, implantació de l'IA.Procedimentar els canals administratius, formularis i circuïts dels serveis en actiu. Conèixer a fons i amb profunditat tots els serveis que desenvolupa la/les entitat/s al seu càrrec, així com les necessitats que aquestes puguin tenir. A continuació et detallem què estem buscant:
Diplomatura o llicenciatura en ciències empresarials o afins.Es valorarà 3 anys en àrees administratives, 3 anys en gestió econòmica, experiència en gestió d'equips.Es valorarà experiència en el sector immobiliari.Es valorarà experiència en la implantació d'ERP. Aptituds competencials:
Coordinació d'equips (saber delegar i coordinar).Bones dots de comunicació, capacitat de transmetre confiança, compromès/a, reservat/da, visió global de la gestió administrativa, alta capacitat d'organització i planificació, creativitat, capacitat de transmetre la informació i formació, interès per les noves tecnologies i capacitat d'innovació constant.Interès per la formació contínua. Coneixements:
Legislació.Procediments administratius.Disseny de suports d'informació.Gestió pressupostària.Coneixement d'aplicacions informàtiques de gestió assistida.Coneixements d'ofimàtica a nivell avançat. I què oferim?
Incorporar-te a una xarxa d'entitats socials que vetlla pel desenvolupament dels col·lectius més desafavorits.

Ubicació a oficines de Girona els primers 6 mesos; a partir d'aquests mesos possibilitat de ser mixte.

Contracte estable al 100% de la jornada de 37,5 hores setmanals.

Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i una tarda a la setmana.

Salari: Categoria color verd + plus responsabilitat 4 : 2243.26 + 243.83= 2.487,09€ bruts mensuals x 14 pagues.

T'interessa? Inscriu-te! T'estem esperant ;)
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Recepcionista Hotel (Oferta Para Distintos Hoteles De Cantabria)

Empresa hotelera cántabra, esta en búsqueda activa de un recepcionista con los siguientes conocimientos: Las funciones de un recepcionista de hotel suelen...


Domestiko.Com - Cantabria

Publicado 13 days ago

(Bfq787) | Ayudante De Recepción

Información AdicionalTurno de NocheNúmero de Empleo: 24019258Categoría de Empleo: Rooms & Guest Services OperationsUbicación: AC Hotel Sant Cugat, Plaza Xavi...


Importante Empresa Del Sector - Cantabria

Publicado 13 days ago

Asistente De Vuelo / Tripulación De Cabina / No Se Necesita Experiencia

Live the cabin crew lifeJoin our team as Emirates cabin crew and see the world as you work. This is your opportunity to be part of the world's largest intern...


Emirates - Cantabria

Publicado 13 days ago

Part-Time Data Entry Clerk - Survey Panelist

Work from Home Survey Taker (Side Gig) We are looking for motivated individuals to participate in paid research across the country and local areas. Join the ...


Ingepsy - Cantabria

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-12-27T03:35:55.675Z