Cap D'Administració - Borsa D'Habitatge - Girona

Detalles de la oferta

**Cap d'administració**

**Per a la Borsa d'habitatge a Girona**

La teva missió serà vetllar per una correcta gestió administrativa, econòmica i Financera del projecte/Entitat/s al seu càrrec, amb capacitat d'imprimir vitalitat a tota la informació que passi per les seves mans i a l'organització en el seu conjunt, amb subjecció a la legislació vigent, transparència, compromís, vetllant per la sostenibilitat, millora i innovació.

**Les funcions principals seran**:
**Direcció funcional econòmica-financera**
- Donar resposta a les necessitats de les Entitats, potenciar el treball en xarxa entre Entitats i afavorir un bon clima laboral.
- Estudi i presa de decisions respecte a possibles desviacions pressupostaries.
- Confecció juntament amb cada gerent i el/la responsable d'administració de cada entitat del pressupost anual.
- Liderar el pressupost econòmic i el procés administratiu de sol-licitud i/o justificació dels expedients de subvenció de la seva Entitat, identificant i comunicant els riscos associats i anticipant-se a les possibles desviacions que es puguin produir durant l'execució.
- Suport a les tasques d'auditoria econòmica.

**Equip de la Gerència**
- Participar a les reunions d'EDE amb actitud resolutiva i propiciant la innovació en els processos
- Elaboració de pressupostos per a clients, quan procedeixi.
- Elaboració de plans de negoci per a noves activitats o projectes estratègics.
- Analitzar l'origen de les desviacions pressupostaries i participar de la presa de decisions.
- Gestió integral del F-Alta nou servei. Participar activament a l'assoliment de l'èxit en l'arrancada de nous projectes, coordinació amb d'altres departaments (logística, jurídic, compres...)

**Direcció de persones**:

- Coordinar, supervisar i dirigir tècnicament a les persones de l'área administrativa/financera que participen a la gestió de la seva unitat productiva i /o de serveis.
- Conèixer les necessitats reals del personal, equipament i de recursos en general. Comprovar que poden funcionar de forma autònoma, i amb capacitat per a substituir-se en cas de necessitat.
- Coneixement de totes les interrelacions entre els departaments i àrees del grup, amb l'objectiu de poder destinar a cada moment i a la persona correcta, la informació que realment necessita.

**Direcció administrativa de les diferents entitats.**
- Exercir la direcció funcional i jeràrquica de les persones al seu càrrec.
- Liderar la implantació de nou programari, digitalització i connectivitat de les dades, implantació de l'IA.
- Procedimentar els canals administratius, formularis i circuïts dels serveis en actiu. Conèixer a fons i amb profunditat tots els serveis que desenvolupa la/les entitat/s al seu càrrecs, així com les necessitats que aquestes puguin tenir.

**A continuació et detallem què estem buscant**:

- Diplomatura o llicenciatura en ciències empresarials o afins.
- Es valorarà 3 anys en àrees administratives, 3 anys en gestió econòmica, experiència en gestió d'equips.
- Es valorarà experiència en el sector immobiliari
- Es valorarà experiència en la implantació d'ERP.

**Aptituds competencials**:

- Coordinació d'equips (saber delegar i coordinar)
- Bones dots de comunicació, capacitat de transmetre confiança, compromès/a, reservat/da, visió global de la gestió administrativa, alta capacitat d'organització i planificació, creativitat, capacitat de transmetre la informació i formació, interès per les noves tecnologies i capacitat d'innovació constant.
- Interès per la formació contínua.

**Coneixements**:

- Legislació
- Procediments administratius
- Disseny de suports d'informació
- Gestió pressupostària
- Coneixement d'aplicacions informàtiques de gestió assistida
- Coneixements d'ofimàtica a nívell avançat

**I què oferim?**

Incorporar-te a una xarxa d'entitats socials que vetlla pel desenvolupament dels col-lectius més desafavorits.

Ubicació a oficnes de Girona els primers 6 mesos; a partir d'aques mesos possibilitat de ser mixte.

Contracte estable al 100% de la jornada de **37,5 hores setmanals.**

Horari que et permetrà conciliar vida personal i laboral de dilluns a divendres de 8 h a 15 h i una tarda a la setmana.

Salari: Categoria color verd + plus responsabilitat 4 : 2243.26 + 243.83= **2.487,09€ bruts mensuals x 14 pagues.**

T'interessa? Inscriu-te! **T'estem esperant ;)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administrativo/A Para Burgos

Empresa del sector recursos humanosseleccionaADMINISTRATIVO/Apara Burgos. Funciones: Realización y gestión de pedidos a proveedores.Gestión de albaranes, fac...


Jcyl.Es - Jobboard - Burgos

Publicado 13 days ago

Administrativo/A Para Burgos

Empresa del sector recursos humanosseleccionaADMINISTRATIVO/Apara Burgos.Funciones:Realización y gestión de pedidos a proveedores.Gestión de albaranes, factu...


Jcyl.Es - Jobboard - Burgos

Publicado 13 days ago

Director/A De Oficina (Servicios De Alquileres Vacacionales)

Director/a de Oficina (Servicios de Alquileres Vacacionales)Nuestro cliente es una empresa que se dedica a los alquileres turísticos y cuenta con presencia l...


Selección De Personal, Head Hunting, Búsqueda De Perfiles, Recruitment, Soluciones De Gestión Y Capt - Burgos

Publicado 13 days ago

Concurso-Oposición, Auxiliar Administrativo Del Ayuntamiento De Quart (Girona)

Concurso-Oposición, Auxiliar Administrativo Oficina Atención Ciudadana del Ayuntamiento de Quart (convocatoria Noviembre 2024)Resolución de 8 de noviembre de...


Empleopublico - Burgos

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-12-23T18:55:46.775Z