About Four Seasons:
Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to be treated in return. Our team members around the world create amazing experiences for our guests, residents, and partners through a commitment to luxury with genuine heart. We know that the best way to enable our people to deliver these exceptional guest experiences is through a world-class employee experience and company culture.
At Four Seasons, we believe in recognizing a familiar face, welcoming a new one and treating everyone we meet the way we would want to be treated ourselves. Whether you work with us, stay with us, live with us or discover with us, we believe our purpose is to create impressions that will stay with you for a lifetime. It comes from our belief that life is richer when we truly connect to the people and the world around us.
About the location:
A historic landmark with modern energy. History comes to life with modern energy at Four Seasons Hotel Madrid. In the very heart of the capital - within walking distance of all the key attractions - seven historic buildings have been transformed into one dynamic destination. With rooftop dining by Spanish celebrity chef Dani García, Asian-Mediterranean cuisine at our award-winning modern cocktail bar and restaurant Isa, and a four-level Wellness Centre with a sun-splashed pool terrace, Four Seasons is bringing a new level of luxury and service to locals and guests alike.
Position Overview:
En Four Seasons Hotel Madrid estamos buscando camareros para formar parte de nuestro equipo. Esta posición, perteneciente al departamento de Alimentos y Bebidas, tiene como misión principal ofrecer un servicio excepcional a nuestros huéspedes. Las responsabilidades del puesto incluyen:
Anotar las comandas, servir los pedidos, preparar (si fuese necesario) las comandas de comida y bebida, todo ello según los estándares de Four Seasons y de manera eficiente, cortés y profesional.Conocer la oferta de comida y bebida, siendo capaz de realizar sugerencias a los clientes.Anticiparse a las necesidades de los clientes.Asumir la responsabilidad de las peticiones y quejas de los huéspedes, buscando en todo momento su satisfacción, ofreciendo un servicio y gestión excepcionales.Limpiar y mantener organizadas las mesas y zonas de clientes, así como las zonas de preparación de alimentos y bebidas.Brindar a los clientes un servicio agradable, eficiente y profesional de acuerdo con los estándares de Four Seasons.Asistir al jefe de sector asignado, si lo hubiese, así como al manager del departamento. Nuestro candidato ideal:
Buscamos candidatos orientados a la excelencia en el servicio, y que sean grandes trabajadores en equipo. Nuestro candidato ideal tendrá experiencia previa en el área de Alimentos y Bebidas, preferiblemente en la restauración de lujo. Es requisito fundamental ser capaz de trabajar en un ambiente dinámico, adaptándose y anticipándose a las necesidades de los clientes. El candidato debe dominar el Castellano, así como el Inglés.
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