(Ca342) Directors De Departament De Comercialització I

Detalles de la oferta

Empresa de Cornellà necessita Director de departament de comercialització i vendes com a responsable de serveis i contractes dels clients.
REQUISITS: Certificat de discapacitat igual o superior al 33% Llicenciatura/Grau en ADE Anglès alt Experiència mínima de 7 anys en empresa tecnològica, venda de serveis i RFP Nivell alt del Pack Office Disponibilitat per a viatjar Horari flexible.
Sou brut: 2.857 € mensuals.
RESPONSABILITATS: Donar suport als comptes dels clients designades (paquets Gold, Pearl i Platinum) i assumir la responsabilitat d´experiència de servei.
Oferir formacions d´incorporació per a nous clients, que incloguin capacitació i suport sobre les eines i processos de Colt.
Produir informes de rendiment mensuals per a clients designats, inclosos informes millorats (capacitat, treballs planificats, canal d´entrega) quan els compri el client.
Realitzar revisions de seguiment mensuals amb els clients designats.
Garantir que es compleixi el nivell de servei acordat i prendre mesures proactives per a abordar les incidències del servei i identificar i impulsar accions correctives.
Desenvolupar i gestionar plans de millora continua del servei per a tots els clients designats per a abordar problemes del servei, eliminar la recurrència d´incidents i millorar l´experiència del client, i anualment brindar suggeriments per a la optimització tècnica i financera dels serveis basats en dades operatives, innovació tecnològica i canvis en el mercat.
Gestionar els contractes dels clients per a garantir que els preus, els acords de nivell de servei i els termes comercials es mantinguin anualment i garantir que tant Colt com el client siguin gestionats d´acord amb els compromisos contractuals.
Proporcionar informes de gestió mensuals.
COMPETÈNCIES: Experiència 7 anys com a director de departament de comercialització i vendes en empresa tecnològica complexa.
Tasques de "venda de serveis" i contribució a RFP i presentacions.
Competències / coneixements: molt valorable 2ª llengua europea.
Persona capaç de gestionar situacions estressants, inspirar tranquil·litat i confiança als clients i companys.
Acostumat a treballar en entorns internacionals i a la gestió matricial d´equips multidisciplinaris.
Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita, capacitat de preparar i realitzar presentacions professionals.
Flexibilitat horària.
Nivell Microsoft Office Alt.
Estar en possessió del certificat de discapacitat igual o superior al 33% Disponibilitat per viatjar.
Contracte laboral indefinit.
Jornada completa.
Salari mensual brut 2857.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Preparador/A De Pedidos

#Ref.BCN-AMC #SquadErisDesde Faster Empleo ETT seleccionamos un/a Preparador/a de pedidos para una importante empresa del sector logístico ubicada en LLiçà d...


Faster Empleo Ett - Barcelona

Publicado 4 days ago

Transportista Adr Cisternes

Descripció:S'ofereix contracte estable i alta a la seguretat social.Experiència en la conducció de remolc cisterna.Conduir dins la legalitat i respectar les ...


Jotransvi Sl - Barcelona

Publicado 4 days ago

Operario/A Inventario

Desde la oficina RAS INTERIM SABADELL seleccionamos OPERARIO/A INVENTARIO para una empresa del sector RETAIL ubicada en la zona de BARBERA DEL VALLÈS .TUS RE...


Ras Interim - Barcelona

Publicado 4 days ago

Auxiliar Logística

¿Quieres trabajar en una empresa que te ofrezca las herramientas para poder trabajar de una forma autónoma, motivándote y retándote para llegar a la producti...


Tous - Barcelona

Publicado 4 days ago

Built at: 2025-01-25T23:57:53.350Z